| 

| Operatorzy: T-Mobile, Plus GSM, Orange, PLAY - jaki opertor w ofercie dla firm?  czy warto?

warka - Pon Maj 10, 2010 13:42
 Temat postu: jaki opertor w ofercie dla firm?  czy warto?
 Witam
 zastanawiam sie nad wyborem taryfy dla firm (Abonament w wysokosci do 100 zl)
 Zalezy mi na duzej ilosci minut w przystpnej cenie i telefonie z klawiatura qwerty.
 Przyznam szczerze , ze jestem laikiem, mozecie doradzic jakiego operatora/ taryfe wybrac i dlaczego?
 ziomiwan - Pon Maj 10, 2010 18:40

Myślę, że najlepszy będzie Plus, bądź Era, bo mają chyba najlepszą ofertę i dobre telefony z QWERTY np. BlackBerry który w segmencie telefonów biznesowych niema sobie równych.
 warka - Wto Maj 11, 2010 11:33
 Temat postu: jaki operator?
 dzieki za podpowiedz. Jesli chodzi o telefony  to czy mini n97 mozna zakwalifikowac pod telefon biznesowy? tez biore ten model pod uwage , jest za 1 zl w taryfach optymalnych orange
 pytanie tylko czy te stawki sa konkurencyjne , albo czy mozna dobierac jakos pakiety?
 http://www.orange.pl/port...ew_corpo_orange
 ostatnio duzo wyszlo tych promocji, stad moje pytanie
 ziomiwan - Śro Maj 12, 2010 17:25

W żadnym wypadku...
 Jeśli telefon biznesowy to BlackBerry i nic innego, są najlepsze.

Ja nie podawałem Orange ze względu na słabą ofertę.
 warka - Czw Maj 13, 2010 10:40
 Temat postu: oferta dla firm?
 hmm, a dlaczego oferta Orange jest kiepska i jaka mogl bys polecic ?
 ziomiwan - Czw Maj 13, 2010 20:16

Plus i Era jeśli dobrze kojarzę na dniach ma dać nową ofertę dla firm. Więc może poczekaj kilka dni?
 warka - Wto Maj 18, 2010 10:34
 Temat postu: operatorzy
 w takim razie poczekam, zeby faktycznie moc porownac oferty, choc przyznam szczerze ,ze boje sie zeby mnie nie ominela  ta promocja pomaranczowych , taryfy byc moze beda podobne, ale glownie chodzi mi o model mini n97,a poki co chyba pod tym wzlgledem przoduje..
 ziomiwan - Wto Maj 18, 2010 17:58

Ta nokia w niczym nie przoduje... To kolejny beznadziejny model nokii.