| 
				
					| Telefony stacjonarne, bezprzewodowe, faxy, centrale, sprzęt telekomunikacyjny - zesputy telefon, czyja wina?
 
 brazil84 - Wto Mar 22, 2011 18:21
 Temat postu: zesputy telefon, czyja wina?
 Witam.Mam telefon stacjonarny w Netii, pare dni temu linia została zerwana, przez jakiegos kierowcę tira,dziś widziałem ze przyjechali technicy i naprawili linie, ale moj telefon nadal jest głuchy.Zadzwoniłem na infolinie Netii, zgłosiłem awarie, powiedziano mi ze linia jest naprawiona i zeby sprawdzic aparat u sasiada bo może sie spalił przez przepięcie w sieci.Byłem u znajomego zeby podpiął mój telenon u siebie, i okazało sie ze dalej jest głuchy, więc  pewnie zepsuł sie przez przepiecie na linii. Moje pytanie brzmi kto odpowiada za spalony aparat stacjonarny?? Netia bo u nich na lini było przepięcie i zepsól sie aparat, czy mam kupic znów nowy aparat?
 ziomiwan - Wto Mar 22, 2011 19:28
 
 Wydaje mi się, że wina leży po stronie Netii. Gdyż Ty nie zawiniłeś tu w niczym.
 Proponowałbym wystąpić do nich z pismem reklamacyjnym w którym opiszesz swój problem i zażądasz zwrotu kosztu zakupu telefonu lub wymiany na nowy.
 
 |  | 
 |  |