To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
GSM, Telefony, Smartfony, Telekomunikacja, Internet - Forum
Forum telekomunikacyjne dotyczące tematów związanych z GSM, telefonią stacjonarną, Internetem, radiokomunikacją i szeroko rozumianą telekomunikacją.

Krótkofalarstwo - technika, sprzęt, łączność - wybór krótkofalówki

ghul - Nie Kwi 22, 2007 21:27
Temat postu: wybór krótkofalówki
Czesc!
Na wstępie wypada mi chyba powiedzieć, że jestem raczej zielony w tej materi :)
Chciałbym, a właściwie jestem zmuszony, kupić parę krótkofalówek - ze względu na pracę. Szperałem już trochę w sieci lecz nie udało mi się znaleść czegoś co by mi odpowiadało, dlatego postanowiłem prosić Was o pomoc. Chodzi mi konkretnie o parę krótkofalówek (bo chyba tak to należy nazwać...) o niewielkim zasięgu (właściwie 50-100 metrów mnie całkowicie urządza), i "dyskretnych" parametrach - właściwie najlepiej gdyby miała postać słuchawki na jedno ucho połączonej z mikrofonem - chyba rozumiecie o co mi chodzi. Mogło by to być połączone z "czymś większym" (nadajnikiem-odbiornikiem?) za pomocą kabla, tak aby można "to" było schować za koszulę.
Byłbym wdzięczny za ewentualne wskazanie nazwy modelu takiego coś.
Pozdrawiam! i sorry za nieco lakoniczny opis :) )

Cobra - Nie Cze 24, 2007 20:25

Najlepiej MAXCOM bo są tanie i niektóre mają akumulatory. Ceny to do 150 ZŁ. Są też na Allegro krótkofalówki firmy MEDION. Miałem je i na 150m Starczą na 100%. Mają akumulatory ale są lipne.Cena to około 65 ZŁ. Krótkofalówki z obu firm mają słuchawki. :mrgreen:
killer878 - Pon Lis 12, 2007 17:50

Mam takie pyatnie czy w krótkofalówkach można ustawić kanał 19 :?:
Mobil - Sob Sty 05, 2008 14:03

killer878 napisał/a:
Mam takie pyatnie czy w krótkofalówkach można ustawić kanał 19 :?:

No niestety :wink: . Krótkofalówki działają na innych częstotliwościach niż CB

Hawran77 - Czw Mar 18, 2010 16:43
Temat postu: Wybór krótkofalówki
Cobra napisał/a: