GSM, Telefony, Smartfony, Telekomunikacja, Internet - Forum Strona Główna GSM, Telefony, Smartfony, Telekomunikacja, Internet - Forum
Forum telekomunikacyjne dotyczące tematów związanych z GSM, telefonią stacjonarną, Internetem, radiokomunikacją i szeroko rozumianą telekomunikacją.

FAQFAQ - PIERWSZA POMOC!!  regulaminREGULAMIN  SzukajSZUKAJ
 UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
GSM, Telefony, Smartfony, Telekomunikacja, Internet - Forum Strona Główna » Tagi » do
Tematy oznaczone jako do
Tytuł / treść wątku  Wyświetleń  Odpowiedzi 

Jaki telefon do 900zł?


Szukam najlepszego telefonu do 900zł. Myślałem o LG Swift L7 II P710
Czy to dobry telefon? Najlepszy do 900zł?
128935 5

Urządzenia do podsłuchu, mini kamery itp


Witam
Wczoraj w radio słyszałem jak gość który prowadzi sklep z takimi urządzeniami mówił, ze popyt na nie jest teraz ogromny. Politycy zresztą dają przykład.

Urzywaliscie kiedyś takich urządzeń?
Pochwalcie się w jakim celu i czy sie sprawdzają? :cool:
60286 13

Serwer wirtualny do 150 zł?


Witam
Pilnie szukam serwera min.200 MB i z bazą Mysql oraz transferem min. 5mb/miesięcznie do 150zł za rok

Znacie jakąś firme która oferuje taki serwer w tej cenie?

Pozdro
janusz
58644 18

Która przeglądarka najlepsza do ściągania plików?


MAm na kompie Operę i IE i jak czasami coś ściągam szczególnie stare gry o większej pojemności to mam wrażenie, że przez Operę idzie znacznie wolniej.

Czy przeglądarka ma jakieś znaczenie, czy wszystko tak czy inaczej zależy od łacza?
36140 11

Jaki PDA do 1500zł z mozliwością dzwonienia?


Witam, chciałbym kupić palmtopa z możliwośćią dzwonienia tak jak z komórki. Czy za 1500 zł juz takiego kupię i jaki model?
28309 9

Jaki kupić telewizor do 6000 zł?


Chce kupić telewizor, wygląda na to ze to będzie LCD no bo przecież nie kupie jakiegoś wielkiego pudał. Ale za dużo jest tego na rynku i już zgłupiałem. Znajomi się nie mogą wypowiedzieć bo sami nie wiedzą co kupić, może Wy mi doradzicie?
28165 21

jaka centralka do średniej firmy (z voip)


Planuje zakupic do firmy nowa centralke telefoniczna. Chce zeby w standardzie obslugiwala min. 50 nr wewnątrznych, zeby miala brame voip dla min. 2 kanalów i zeby miala budowe modulowa umozliwiająca rozbudowe o kolejne bramki voip czy wieksza ilosc numerow.

Zakladam ze bramka taka mogla by miec tez swojego gatewaya dla bramek, i moze rowniez obsluge VPN.

czy mozecie mi cos doradzic? Jaka marke powienienem wybrac?

pozdrawiam
lG
25792 7

Telefon do 800zł z WiFI i dobrym aparatem


Witam;-)
Jak widać jestem tu nowy i mam prośbę w doborze telefonu.
Cechy jakie powinien posiadać to:
:: Wifi ::
:: dobry aparat ::
:: ewentualnie gps ::
oraz co najważniejsze w miarę długo trzymającą baterię (ok 3-4 dni lub więcej jak taki jest);-)
Jak już wspomniałem cena do 800 zł no max 950zł

Moje typy: Omnia Lite, E52, SE Elm.
Znajomy ma też Omnie HD ale to nie na moją kieszeń;-)
24376 36

Taki mały wkręt..ale daje do myślenia !!


Wiek XX, pomimo wszystkich swoich zdobyczy, pozostawił nas z wieloma
pytaniami:
* Dlaczego kobiety nie mogą umalować oczu z zamkniętymi ustami?
* Dlaczego nie ma takich tytułów w gazetach "Wróżka wygrala w totka"?
* Dlaczego, żeby skończyc pracę w Windowsie trzeba nacisnąć na "Start"?
* Dlaczego sok cytrynowy jest robiony z koncentratu, a płyn do mycia naczyn z prawdziwej cytryny?
* Dlaczego Amerykanie popijaja BigMac'a dietetyczną Colą?
* Dlaczego nie ma pokarmu dla kotów o smaku myszy?
* Dlaczego Noe nie zabił tych dwóch komarów?
* Po co sterylizowana jest igła przy wykonaniu kary śmierci przez zastrzyk?
* Dlaczego samoloty nie są robione z tego samego materiału co czarne skrzynki?
* Dlaczego kamikadze nakładają kaski?
* Jaki jest synonim słowa "synonim"?
* Dlaczego w lodowce jest światło a w zamrażalniku ...
24343 14

gdzie kształcą specjalistów do spraw bezpieczeństwa siecii?


właściwie to chciałem zapytać o szkolenie jakiekolwiek w tej dziedzinie :) Mam wrażenie że ciężko o taka wiedze, gdzie mógłbym znależc informacje na ten temat? wie ktoś może?
22995 3

Szukam dobrego programu GPS do palmtopa z mapą polski


Szukam programu GPS do palmtopa ACER N311 z szczegółową mapą polski. Granica błędu to 1.5m. Za ok. 300-500 zł (jak taki jest)!

Proszę o szybką odpowiedź!©
22705 5

Jaki telefon do 1000zł?


Witam,
W obecnej chwili posiadam Samsunga Avile, telefon sprawuje sie swietnie, gdyby nie to ze jest... nudny. Pomimo tego ze posiada on czujnik ruchu i dotykowy ekran, bardzo malo jest na niego bajerów do tego niema WiFi które bardzo by mi sie przydało. Zamierzam wiec go wymienic. Dlatego chce zapytac sie was (majac do wydania okolo 1000zl) jaki najlepiej telefon wybrac, jak z pewnoscia widzicie jestem fanem "bajerow" w telefonie i roznych technowinek.
Najbardziej interesuja mnie marki: Sony Ericsson, Nokia, HTC, Samsung.
dobrze by bylo gdyby taki telefon robil w miare dobre zdjecia tak jak np. Sony Ericsson,
oczywiscie wolal bym fonik z ekranem dotykowym.
Wiem ze jestem troche wymagajacy :) ale szukam telefonu na dlugo, tzn takiego który szybko mi sie nie znudzi i bezawaryjnego.
Jesli ktos bylby tak dobry i mogl przedstawic mi pare takich telefonow, bede wdzieczny :)
Z gory ...
22603 56

Potrzebuje Palmtopa do gry na giełdzie.


Jak w temacie. Trochę gram na Giełdzie, niestety w pracy nie siedzę przed komputerem tylko dużo jeżdżę. Przydałby mi się dostęp do giełdy.

Laptop jest za duży, więc pomyślałem właśnie o palmtopie
Jaki byście polecili, z jakim Internetem?

Czy ktoś z was używa palmtopa do gry online?
22564 5

Polskie menu do motoroli v3.


Hej! szukam polskiego menu do motoroli v3 i instrukcji jak je ewentualnie wgrac, czy sa potrzebne jakies dodatkowe kable itd.
pozdro.
21913 11

Program do szyfrowania SMSów


Może ktoś nie chce żeby bezpieka czytała jego SMSów - zapraszam Bezpieczny SMS
21772 5

Nowy telefon do 500- 550zl z wifi


Witam. Poszukuje nowego telefonu do 500- 550zl. Głównie telefon ma służyć do dzwonienia oraz sms. Sporadycznie będę korzystać z wifi. Który byście polecili i wymienili wady/zalety?
21481 27

Program do Samsunga e250


Witam!
Szukam programu do mojego Samsunga e250 dzięki któremu będę mógł przesyłać pliki z PC na niego przy pomocy kabla USB. Mam Samsung PC Studio tylko ten program nie wykrywa karty pamięci a zależy mi na bezpośrednim transferze plików na kartę.
Z góry dziękuję.
Pozdrawiam!
21019 20

Tani Palmtop z dostępem do Internetu


Gram troche na giełdzie, chiałbym mieć dostęp do internetu podczas sesji kiedy jestem w pracy. Jakiego byscie polecili palmtopa w cenie do 2000 zł?
20353 3

Jakie CB do samochodu ??


Witam serdecznie,
Mam pytanko do ludzi znających się w temacie i używających często CB...jakie radio byście szczerze polecili do samochodu..jakiej firmy i dokładnie jaki model, jaka antena do tego i dlaczego właśnie taki zestaw proponujecie..z góry dziękuję za pomoc w wyborze dobrego CB do autka :).
Pozdrawiam MaciaSS :cool: [ dodano: Czw Maj 17, 2007 07:58 ] Czy jest ktoś na forum kto może mi odpowiedzieć na tego posta :sad: :sad: :sad: :?: :?: :?: :?: [ dodano: Sob Paź 27, 2007 19:43 ] Witam serdecznie,
Ja obecnie w swoim bolidzie mam radyjko TTI 770 (tanie, ale naprawdę fajne CB radyjko) i do tego antenę Hustlera..ogólnie cały komplet sprawuje się bardzo dobrze :grin: :grin: :grin: i jestem z niego naprawdę bardzo zadowolony :smile:
Pozdrawiam :cool:
19822 1

Smartphone do 450zl


Witam !

Chcialbym sobie kupic telefon a raczej smartphone do 450zl(+-20zl).
Interesuja mnie firmy HTC/SPV .

Myslalem nad kilkoma modelami :
-Spv m3100
-Spv m2000
-Spv m5000

Co o nich myslicie ? Moze macie lepsze propozycje ?

Z gory dziekuje za pomoc. :)
19759 10

Pytanie do pracownikow tepsy


Co lepiej wybrac z dwoch opcji propozycji pracy w Tepsie ? Infolinie neostrady, czy CKT ? jest moze ktos kto mial z tym do czynienia ?
19567 13

Milion klientów rocznie do wzięcia przez operatorów


Statystycznie każdy Polak ma telefon komórkowy. Trudne zadanie mają przed sobą operatorzy wirtualni, którzy dopiero od niedawna walczą o klientów. Jak jednak pokazuje przykład Mobilkinga, walka ta może być skuteczna.

Pełen artykuł na naszych portalowych stronach:
http://halohalo.pl/content/view/122/1/
18616 10

Czy jest sposób żeby sprawdzić kto do mnie dzwoni.


Wita..
Od jakiegoś czasu dostaję anonimowe telefony o każdej poże .Jakiś natręt wydzwania i sie nie odzywa .Mam telefon z identyfikacją ale na wyświetlaczu pokazuje mi PRYWATNY . Czy jest jakieś urządzenie które mi pokarze kto do mnie dzwoni.Jestem ciekawa jak policja i straż identyfikują numery .Proszę o pomoc.
18529 5

Poszukuje miłośników CB-radia z całej polski do współpracy


Witam wszystkich !!

Pisze z propozycja dodatkowej pracy dla miłośników cb-radia (osoby prywatne, kluby). Jesteśmy firma informacyjna która rozpoczyna swoją działalność. Poszukujemy osób z całej polski chętnych do współpracy w zakresie udzielania nam informacji na temat sytuacji na polskich drogach i w polskich miastach (oczywiście odplatnie).
Zainteresowane osoby proszę o kontakt e-mail (cb.praca@interia.pl ) z podaniem miasta w którym się państwo znajduja oraz nr telefonu kontaktowego. Z wybranymi osobami skontaktuje się nasz pracownik.

Pozdrawiam
Marcin Jarnuszkiewicz
cb.praca@interia.pl
18151 0

Strona do porównywania wielkości telefonów


www.phone-size.com - fajna stronka gdzie można porównać wielkości różnych telefonów. :cool:
17956 7


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group





Forum WędkarskieWędkarstwo

Strona korzysta z plików cookies. Zapoznaj się z: Polityka Prywatności i Cookies Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
mapa strony
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 10

Nasz Portal:


halohalo.pl - to co najciekawsze w telekomunikacji


Polecamy:









Po godzinach:


Kredyty, Karty, Konta - najlepsze oferty!





Dodaj link, reklamę >>