Orange, Netia, Dialog i innni operatorzy stacjonarni. A także operatorzy VoIP. - Czy mam w ogóle jakieś normalne wyjście?
Inny - Nie Kwi 20, 2008 16:16 Temat postu: Czy mam w ogóle jakieś normalne wyjście? Witam. Mam taki problem, bo chcę wyjechać za granicę w sprawie pracy i jedno mnie blokuje...
Umowa z TP o neostradę...
Sprawa przedstawia się tak, że płacę abonament 50zł + 160zł miesięcznie za neo 2MBit
160zł dlatego, ze migrowałem z opcji 512 i nie obowiązywała mnie żadna promocja.
Teraz z miesiąca na miesiąc mam coraz większy problem z płaceniem rachunku za to i w ogóle jestem zmuszony wyjechać za pracą.
Moja umowa kończy się 2009 roku w marcu a to jeszcze 11 m-cy w sumie. Ja potzrebuję wyjechać za niecały miesiąc i muszę jakoś pozbyć się neostrady i linii telefonicznej - w ogóle zrezygnować z numeru itp.
I teraz jest problem, bo wiem, że będę musiał płacić kary itp.
Czy jest jakaś możliwość zrezygnowania z tego bez kar?
Może jakieś pismo o sytuacji finansowej, aktualnie jestem bezrobotny bez prawa do czegokolwiek i być może co by coś dało... choć szczerze wątpie umowa to umowa - niestety.
Może ktoś miał podobny problem i zna już sytuację co trzeba zrobić, gdzie się zwrócić itp.
Proszę o pomoc, bo jestem w przysłowiowej kropce i nie chciałbym zrywac umowy z przymusu i później spłacać długi które będą utrudniały mi życie.
Pewnie istnieje takie coś jak skrajna sytuacja w której taka umowa może zostać zerwana bez konsekwencji?
Chyba, że muszę umrzeć żeby nie musieć tego płacić.
Przecież jak zerwę umowę to będę płacił pewnie ileś tam procent z ceny neostrady więc jakby to było te 40zł czy 50zł to ok można zrywać, ale jak mam płacić po 160zł przez 11 m-cy to się nie uśmiecha
Ricky - Nie Kwi 20, 2008 19:19
Napisz do mnie PW numer telefonu - coś sprawdzę i dam Ci znać...
ziomiwan - Nie Kwi 20, 2008 19:26
Witam!
Niestety raczej nie można zrezygnować bez płacenia kar... To jest takie jakby zabezpieczenie tepsy przed takimi i tym podobnymi sytuacjami.
Ale nie wiem dokładnie. Najlepiej byłoby jakbyś przeszedł się do tepsy i tam o wszystko wypytał.
Pozdrawiam
Ricky - Nie Kwi 20, 2008 20:34
Nawet jeżeli jest wyjście, żaden sprzedawca nie może Cię o tym oficjalnie poinformować.... Ale na wszystko są sposoby zawsze można popytać ludzi...
Inny - Nie Kwi 20, 2008 21:41
Dziękuje za odpowiedzi.
W takim razie zdam się na ofertę pomocy Pana Ricky
Odezwałem się na PW, czyli jest nadzieja...
Pozdr.
ziomiwan - Nie Kwi 20, 2008 21:46
Może a nawet musi o tym poinformować Ricky. A jeśli nie to jest ktoś taki jak Rzecznik Praw Konsumentów . Więc nie mów że coś jest niemożliwe jeśli czegoś nie jesteś pewien w 100% .
Pozdrawiam serdecznie
Inny - Pon Cze 23, 2008 09:58
Niestety... nie udało się i męczę abonament do końca
ziomiwan - Pon Cze 23, 2008 19:19
No to bardzo nie fajnie..... Ale coż właśnie o to chodzi przy podpisywaniu umowy na dany okres...
Pozdrawiam
Inny - Wto Cze 24, 2008 09:01
Witam. Jest tylko jeden "ratunek" dla takich jak ja, ale muszą oni mieć opcję dostępu do "multipakiet" oferowany przez TP. Sprawdzić czy linia spełnia wymogi, podpisać umowę - od razu umowa o neo staje się nieważna. Po podpisaniu umowy zerwać ją po 7 dniach bez żadnych konsekwencji.
Ale to pewnie tylko dla nielicznych, bo multipakiet ma jeszcze dosyć mały zasięg
|
|
|