LG - LG KS20
Martiniia - Wto Maj 27, 2008 14:59 Temat postu: LG KS20 Witam, czy ktoś wie co może być przyczyną... Z odbieraniem poczty na telefonie nie mam żadnego problemu ale za nic nie mogę nic wysłać Sprawdzałam już na wszystkie sposoby konfiguracje konta i nic ....
MaciaSS - Wto Maj 27, 2008 15:27
Witam serdecznie,
A w jakiej sieci masz telefon ??
Pozdrawiam
Martiniia - Wto Maj 27, 2008 15:33
Orange
darkgee - Wto Maj 27, 2008 18:35
Próbowałeś tego? (Ze strony Orange):
Cytat: | LG KS20 - Konfiguracja klienta E-mail
Aby skonfigurować telefon LG KS20 do wysyłania i odbierania wiadomości e-mail należy najpierw skonfigurować usługę Internet po GPRS, a następnie postępować według poniższych wskazówek:
1. Naciśnij START i wybierz OBSŁUGA WIADOMOŚCI.
2. Wybierz NOWE KONTO POCZTY E-MAIL.
3. W polu ADRES E-MAIL wpisz Twój adres e-mail, np. w postaci login@mail.orange.pl dla konta Multi Box.
4. Odznacz (wyłącz) opcję SPRÓBUJ AUTOMATYCZNIE POBRAĆ USTAWIENIA... i naciśnij DALEJ.
5. Jeśli widoczna jest opcja DOSTAWCA POCZTY E-MAIL wybierz INTERNETOWY ADRES E-MAIL i naciśnij DALEJ.
6. Jako IMIĘ I NAZWISKO wpisz np. Twoje imię i nazwisko.
7. W polu WYŚWIETLANA NAZWA KONTA wpisz nazwę konta pocztowego np. Multi Box i naciśnij DALEJ.
8. W polu SERWER POCZTY PRZYCHODZĄCEJ wpisz adres swojego serwera poczty przychodzącej np. mail.orange.pl dla konta Multi Box.
9. W polu TYP KONTA ustaw POP3 i naciśnij DALEJ.
10. W polu NAZWA UŻYTKOWNIKA wpisz swój login do systemu pocztowego.
11. W polu HASŁO wpisz swoje hasło do systemu pocztowego.
12. Zaznacz (włącz) opcję ZAPISZ HASŁO i naciśnij DALEJ.
13. W polu SERWER POCZTY WYCHODZĄCEJ (SMTP) wpisz adres swojego serwera poczty wychodzącej np. mail.orange.pl dla konta Multi Box.
14. Zaznacz (włącz) opcje SERWER POCZTY WYCHODZĄCEJ WYMAGA UWIERZYTELNIENIA i UŻYWAJ TEJ SAMEJ NAZWY I HASŁA...
15. Przejdź do ZAAWANSOWANE USTAWIENIA SERWERA.
16. W polu POŁĄCZENIE SIECIOWE wybierz Orange Internet i naciśnij GOTOWE oraz DALEJ.
17. W polu AUTOMATYCZNE WYSYŁANIE/POBIERANIE wybierz jak często chcesz automatycznie sprawdzać pocztę.
18. Naciśnij ZAKOŃCZ. |
Martiniia - Śro Maj 28, 2008 08:15
Tak znam to... mam tak wszystko zrobione a maila jak nie mogłam wysłać tak nie mogę...
MaciaSS - Śro Maj 28, 2008 09:31
Witam serdecznie,
Wydaje mi się, że najszybciej rozwiążesz problem, idąć do najbliższego salonu ORANGE . Powiedz im jaki masz problem i poproś o odpowiednie skonfigurowanie telefonu, żebyś mogła korzystać ze wszystkich jego opcji. Zrobią Ci to za darmo, a Ty nie będziesz się musiała głowić jak to obejść .
Pozdrawiam i życzę powodzenia
Martiniia - Śro Maj 28, 2008 10:05
Tak chyba będę musiała zrobić, dzięki
MaciaSS - Śro Maj 28, 2008 11:17
Witam serdecznie,
Nie ma za co
Daj znać na forum czy udało Ci się rozwiązać Twój problem
Pozdrawiam
|
|
|