Telefony stacjonarne, bezprzewodowe, faxy, centrale, sprzęt telekomunikacyjny - Duży rachunek z TPSy.
gorik - Nie Paź 12, 2008 15:50 Temat postu: Duży rachunek z TPSy. Witam wszystkich serdecznie. Mam pytanie w następującej sprawie. Z mojej firmy zostało zainicjowane połączenie do innej firmy zajmującej się instalacją/obsługą/konserwacją sieci LAN. Centrala wewnętrzna nie wykazała żadnych stanów alarmowych, natomiast billing z TPSy był niesamowicie zawyżony (z mojego punktu widzenia). Billing wykazał kilkaset godzin połączenia i został policzony jako rozmowa lokalna (nie było więc raczej przekierowań na Hawaje ). I teraz pytanie – co mogło być tego przyczyną i jak się ustrzec od podobnych sytuacji w przyszłości. Czy mogło coś się zawiesić? Czy codzienny wieczorny restart kart miejskich w centrali firmowej powinien zakończyć ew. podwieszenie połączenia na kanałach traktu? Czy wreszcie TPSa ma możliwość monitoringu numerów zleconych przez użytkowników i zrywania połączeń po określonym czasie? Wreszcie jak wybrnąć z tej konkretnej sytuacji? Zwrócić się do adresata połączenia z prośbą o billing jego strony? Dodam, że wspomniany numer na jaki przyszło obciążenie jest traktem (30 kanałów). Proszę o rady od bardziej doświadczonych kolegów.
Ricky - Nie Paź 12, 2008 20:32
Przede wszystkim pisz reklamację - zawsze jest jakaś szansa...
co do restartu - to jest to jakieś wyjście - powinno pomóc ograniczając takie sytuacje do maksymalnie kilku godzin.
|
|
|