Orange, Netia, Dialog i innni operatorzy stacjonarni. A także operatorzy VoIP. - Opóźnienia w instalacji łącza [DIALOG]
masofcer - Sob Gru 06, 2008 12:16 Temat postu: Opóźnienia w instalacji łącza [DIALOG] Witam
Trzy dni temu skonczyl sie dwutygodniowy okres, w ktorym mialem miec zainstalowane lacze telefoniczne DIALOG. Od trzech dni wydzwaniam do telecentrum i ciagle slysze ze "dzisiaj sie odezwa do pana monterzy" . Raz nawet sama pani dzwonila do w/w monterow, ale ciagle cisza z ich strony. Przedstawiciel handlowy kaze dzwonic do serwisu,serwis przekierowuje na infolinie(ale oni tylko naprawiaja) a infolinia ciagle wciska kity...Zna ktos jakis konkretny numer tel.gdzie moge zglosic ten fakt??? Czy takie niewywiazanie sie z umowy kwalifikuje mnie do mozliwosci jej zerwania ?
Pozdrawiam
darkgee - Sob Gru 06, 2008 12:29
Wszystko powinno być napisane w umowie/gwarancji.
|
|
|