Dostęp stały - Neostrada, kablówka i inne... - Umowa z Dialogiem
Krogulec - Pon Lip 27, 2009 08:45 Temat postu: Umowa z Dialogiem Podpisałem umowę z dialogiem o świadczenie usługi (internet) w umowie jest ładny paragraf ze od momentu podpisania umowy firma w/w zobowiązuje się świadczyć usługę wciągu 1 miesiąca. Od tej pory minęły 3 miesiące, a internetu nadal nie mam. Dzwoniłem na infolinie i tłumacza się że papiery utknęły w centrali. Co moge z tym zrobić? Czy mogę podpisać nową umowę z innym dostawcą a tamtą uznać za nieważną?
niedobradzidzia - Pon Lip 27, 2009 14:55
Raczej nie bo za długi czas minął abyś mógł zrezygnować z ich usług. Jedynie co możesz, to się dobić do nich i muszą Ci aktywować usługę.
ziomiwan - Pon Lip 27, 2009 22:39
Samowolka niewskazana jest w takich sytuacjach.
Możesz się do nich wybrać czy też zadzwonić i powiedzieć że w takiej sytuacji rezygnujesz z ich oferty. (chyba że umowa mówi iż nie możesz tego zrobić).
Krogulec - Wto Lip 28, 2009 11:38
Sądzę, że nie wywiązali sie z umowy a tym samym ta umowa jest nieważna.
ziomiwan - Wto Lip 28, 2009 17:02
Nie. Nie możesz sam z własnego widzi mi się i tego co Ty uważasz zrezygnować lub uznać że umowa jest nieważna.
Musisz tam albo zadzwonić albo udać się do nich i wyjaśnić sprawę, a jeśli będzie taka możliwość zrezygnować z tego.
Nigdy w takich sytuacjach nie wolno robić samowolki.
Pozdrawiam
|
|
|