Samsung - Samsung E250
19xXx90 - Sob Sie 29, 2009 12:56 Temat postu: Samsung E250 Witam, w zeszłym roku kupiłam w jednym sklepie internetowym Samsunga E250, mam jeszcze na niego rok gwarancji. Ostatnio coś mi sie stalo z wyświetlaczem, jest cały biały i przechodzą przez niego dwa czarne paski, z tego co sie dowiedzialam, to trzeba wymienic jakąś taśme. Czy naprawa tego równiez obejmuje gwarancje i nic nie bede musiala płacic? Jeszcze mam taki problemik, ja jestem z Katowic, a sklep internetowy w ktorym zamawialam znajduje sie w Krakowie, tak wiec gdzie sie mam zgłosic z tym telefonikiem? Mam sie skontaktowac z tym sprzedawcą, czy jak? Bardzo prosze o odpowiedz, pozdrawiam
darkgee - Sob Sie 29, 2009 16:14
Raczej to tasiemka puściła. Musisz po prostu skontaktować się ze sprzedawca i dowiedzieć się co i jak.
ziomiwan - Sob Sie 29, 2009 16:56
Jeśli chodzi o gwarancję to raczej wystarczy napisać do samsung polska i przedstawić im wszystko. Wtedy oni napiszą Ci co masz zrobić, gdzie wysłać telefon itd.
Co do problemu z wyświetlaczem to też myślę że to tasiemka, ale nie zawsze serwis uznaje naprawę tej części tłumacząc iż jest to część która z biegiem czasu i w miarę użytkowania wyrabia się i przeciera. Ale znajomej ostatnio w U700 wymienili na gwarancji bez problemu.
19xXx90 - Nie Sie 30, 2009 22:54
dzięki za odpowiedzi zdecydowałam, że nie bede marnować czasu na pisanie do nich, itd, bo to wszystko pewnie długo potrwa, znajomy mi to szybciutko jutro ponaprawia pozdrawiam
|
|
|