Operatorzy: T-Mobile, Plus GSM, Orange, PLAY - Reklamy operatorów
haloxavi - Wto Wrz 22, 2009 10:28 Temat postu: Reklamy operatorów Zapraszam do nowego wątku
Operatorzy komórkowi walczą zażarcie we wszystkich możliwych mediach, dbają o poziom swoich reklam, chcą aby były one zapamiętywane. Wskazujcie proszę reklamy, których operatorów przypadły Wam do gustu, a które zupełnie Wam nie odpowiadają.
Zapraszam do dyskusji
ziomiwan - Wto Wrz 22, 2009 19:13
Oczywiście najbardziej podobają mi się reklamy sieci Plus. Są zabawne, przemyślane i wbrew pozorom nie są tak głupie na jakie wyglądają.
Najmniej podobają mi się zaś reklamy orange.... Są głupie, nudne, denne, prymitywne i długo można by tak jeszcze wymieniać. Poprostu są straszne... Czekam tylko aż się skończą, a podczas reklamy plusa mam niezły ubaw oczywiście chodzi o te z kabaretem (mumio?).
haloxavi - Śro Wrz 23, 2009 10:41
Reklamy Orange oczywiście nie są fajne, pod tym względem jak najbardziej popieram. Szczerze mówiąc reklamy Plusa mi się przejadły, a rzeczywiście początkowo, kiedy kabaret Mumio zaczął się pojawiać w ich reklamach z niecierpliwością czekałem na kolejny pokaz możliwości kabaretu Obecnie najbardziej do gustu przypadły mi reklamy Heyah, widziałeś kruczki? Kompletnie nie podobał się ta nowa kampania 36,6 z tym bohaterem.
Tymi - Pią Wrz 25, 2009 10:24
Zdecydowanie wygrywa Plus. Ostatnia Rarka Plusa mnie kompletnie rozwalila i jeszcze ten Wokulski w wersji radiowej! Umowa z Mumio była super ruchem w wykonaniu Plusa.
Jeszcze TurboDymoMen z 366 (zreszta tez plusa, nie?) tak głupia, że aż śmieszna
bartosz93w - Pią Wrz 25, 2009 13:58
Plus rządzi.
haloxavi - Wto Wrz 29, 2009 16:25
Jak dla mnie TurboDymoMen to prawdziwa masakra, o ile te reklamy z dziobaniem i patrzeniem na któreś tam piętro miały jeszcze sens, o tyle ta reklama z pędzlem jest już całkowicie go pozbawiona.
Gina - Śro Kwi 07, 2010 15:24
Mnie ostatni plus totalnie nie przekonuje. Simplusa reklamy były bardzo fajne swego czasu - ta z Innymi np, ale ci ich superbohaterowie totalnie do mnie nie trafiają nie ten poziom abstrakcji jak na moją głowę ^^
Reklamy z Ryśkiem są spoko nawiązują do kota Sajmona a ja bardzo lubię te filmiki Są treściwe i konkretnie komunikują ofertę - a to chyba ważniejsze niż kiczowate efekciarstwo.
haloxavi - Pią Kwi 09, 2010 11:35
Rysiek rządzi. To chyba w ostatnim czasie najciekawsza seria reklam jaka się pojawiła w Polsce. Dla mnie reklamy Plusa wcale nie są złe przy reklamach Play. Nie wiem czy jakakolwiek reklama tej sieci przypadła mi do gustu.
Gina - Nie Kwi 11, 2010 22:18
No też są strasznie takie od czapy. Swego czasu parę fajnych mieli, ale seria z prześwietlaniem ofert była z rynkowego punktu widzenia bardzo nie w porządku, Oferty sobie klient sam prześwietla, nie wolno jeździć po konkurencji reklamując swój produkt. Dobrze, ze Heja z Ryśkiem tak luzacko podeszli do sprawy i taką delikatną ripostę wypuścili Do Play drożej - Heyah mówi o swoich stawkach niby, ale wszyscy wiedzą dlaczego drożej
ziomiwan - Nie Kwi 11, 2010 23:18
Większe stawki do Play nie są winą samego Play czy innej sieci
Gina - Pon Kwi 12, 2010 20:30
Winą nie, ale przywilejem, który dostali żeby mieć za co okokoszyć się na rynku. Nie każdy ten mechanizm rozumie. Ja mam wątpliwości względem tego czy jest na pewno do końca sprawiedliwy szczerze powiedziawszy.
ziomiwan - Pon Kwi 12, 2010 22:44
Nie do końca. PLAY sam z siebie nie narzuca tej stawki. Stawki MTR narzucane są przez UKE. Play chciał całkowitej likwidacji MTR wraz z pozostałymi operatorami, ale nic z tego nie wyszło.
To nie jest żaden przywilej, powiem więcej, to działa na szkodę dla Play.
Gina - Wto Kwi 13, 2010 21:47
No działa na szkodę, ale w sumie mają z tego przychód i to naprawdę solidny. Nie jest tak, ze oni mają PRZYZWOLENIE na takie stawki? Nie byłabym taka pewna, ze są one dokładnie odgórnie narzucone. Likwidacja tych stawek jest przecież dla nich strzałem w kolano, za co wówczas postawią infrastrukturę? Jesteś pewien, ze to tak funkcjonuje?
ziomiwan - Śro Kwi 14, 2010 10:21
No nie do końca strzał w kolano. Dzięki temu zwiększyliby swoją liczbę klientów, oraz liczbę połączeń do Play. W obecnej sytuacji niechętnie ludzie dzwonią do Play no bo drożej.
Nie chętnie zawierają umowę w Play, bo znajomi/rodzina będę mieć drożej dzwoniąc do nich.
Tak więc na wyrównanych bądź zerowych stawkach mogą jedynie zyskać moim zdaniem.
Gdyby swoją infrastrukturę mieli stawiać jedynie za zarobione pieniądze z MTR to byliby jeszcze daleko w tyle.
Poza tym, gdyby było to dla nich złe, to nie występowaliby o likwidację tychże stawek nie uważasz?
Gina - Śro Kwi 14, 2010 22:07
To co piszesz ma sens jak najbardziej.
ziomiwan napisał/a: | Play. W obecnej sytuacji niechętnie ludzie dzwonią do Play no bo drożej. |
O ile w ogóle zwracają na to uwagę. Migracja numerów utrudnia rozpoznanie to kto z jakiej sieci jest. Nie twierdzę, że nie ma osób, które zwracają na to uwagę, ale raczej wydaje mi się, że dzwoni się tam gdzie ma się potrzebę dzwonienia, niezależnie od sieci. Rozważania podejmuje się jak ma się naprawdę bliską osobę w jakiejś tam sieci i faktycznie większość wychodzących połączeń do niej.
ziomiwan napisał/a: | Nie chętnie zawierają umowę w Play, bo znajomi/rodzina będę mieć drożej dzwoniąc do nich. |
Z tym się akurat totalnie nie zgodzę to naprawdę słodkie i urocze, ale wydaje mi się, ze ludzie raczej mają serdecznie w nosie to ile ktoś płaci za połączenia do nich i wychodzą z powyższego założenia - jak potrzebuje to i tak zadzwoni.
O tym, że występują o likwidację stawek nie miałam pojęcia. Jakoś nie natkęłam się nigdzie na taką informację. Poza tym w związku z powyższym nadal uważam, ze na takich stawkach jedynie zyskują. Może rzekome wycofywanie się to tylko taki PR? Bo jeśli nie koszą na tych połączeniach przychodzących do siebie, za tę bandycką stawkę, to, przepraszam, na czym niby zarabiają? Abonentów mało generalnie, więc nadal widzę potencjał zarobkowy głownie w poł. przychodzących,
|
|
|