Operatorzy: T-Mobile, Plus GSM, Orange, PLAY - Megadoładowanie w Tak-Taku i Heyah
haloxavi - Śro Lis 11, 2009 17:18 Temat postu: Megadoładowanie w Tak-Taku i Heyah Ilość bonusów jakie w tym roku otrzymać można od operatorów w zamian za doładowania zaskakuje chyba nawet samych użytkowników. Ja w tym roku w TT miałem okazję skorzystać z:
podwójnego doładowania
potrójnego doładowania
darmowych weekendów
a teraz z mega doładowania, w którym otrzymuję 100 minut do sieci i na stacjonarki w zamian za doładowanie kwotą minimum 50 zł. Czy w Waszych sieciach również dzieje się tak wiele?
Gina - Śro Kwi 07, 2010 15:17
Heyah też często wypuszcza takie bonusy - podwójne doładowania zdarzają się tak ok 4 razy do roku. Wypada też od czasu do czasu bonus za doładowanie online - 20% kwoty do wydania na wszystkie usługi.
ziomiwan - Śro Kwi 07, 2010 19:10
Heyah podlega pod Ere Gina więc co w tym dziwnego?
Gina - Czw Kwi 08, 2010 18:04
Z punktu technicznego nic ale w zasadzie to dwie odrębne marki, wiec wcale nie jest dla mnie to takie oczywiste. Mogą być różnie kreowane i wcale nie muszą mieć jednej linii promocji. Dla niektórych to nie jest takie oczywiste. - np dla mnie sprzed 2 miesięcy nie wiedziałam o tym.
haloxavi - Pią Kwi 09, 2010 11:29
Akurat w ostatnim czasie drogi TT i Heyah się coraz mocniej rozchodzą. Przykład? W Heyah darmowy numer, a w TT Numerki za grosze, w Heyah za darmo w sieci, a w TT mega doładowanie.
Gina - Nie Kwi 11, 2010 22:09
Ano to wcale nie taka oczywista oczywistość. Marki są różne i różnie nakierowane jeśli chodzi o dobiorcę. Gdyby oferta i bonusy miały być takie same to whats the point tak właściwie?
ziomiwan - Nie Kwi 11, 2010 23:20
Gina- jaki jest sens wplatania angielskich słów do wypowiedzi w języku Polskim??
Kto mówi o takich samych? Mogą być podobne, a mieć inną strategię rozwoju i reklamy, co wcale nie wiąże się z różnymi cenami, bonusami itp.
Gina - Wto Kwi 13, 2010 21:55
A jaki jest sens wytykania tego typu wtrętów przy merytorycznym sporze? Forum rady języka polskiego pewnie by się z Tobą zgodziło, ale to jest forum telekomunikacyjne.
Owszem, że mogą być podobne, ale gdzieś tam nacisk na pewne sprawy na pewno mają różny. Strategia marki, reklamy i wszystkiego jest inna zazwyczaj dlatego, że troche jednak inny pordukt chce się zaprezentowac. Inaczej po co tworzyć osobną markę, wydawać pieniądze na to całe zamieszanie i to nie małe!
haloxavi - Czw Kwi 15, 2010 10:50
Dokładnie - dwie identyczne, czy też nawet podobne oferty nie miałyby prawa bytu, a tak zarówno Tak-tak jak i Heyah kierowane są w stronę zupełnie innego grona klientów. Heyah bardziej pod młodzież, a TT chyba pod wszystkich.
ziomiwan - Czw Kwi 15, 2010 13:52
Jednakże to nie zmienia faktu, że są podobne w działaniach . Nie takie same, ale podobne.
harnas - Czw Kwi 15, 2010 17:23
Podobne na chwilę obecną są tylko bonusy typu podwójne doładowanie. Megadoładowanie jest chyba tylko w Tak Taku, bo przecież w Heyah są darmowe rozmowy ze wszystkimi w sieci po doładowaniu... No i do Heyah wzięli Godziny za Grosze z Tak Taka.
Wewnątrzsieciowe w Heyah sa tylko do Heyah, Tak Tak obejmuje całą Erę. W Heyah nawet smsy są za darmo, w TT trzeba płacić za pakiet sms/mms, ale to ze względu na zasięg. Na moje oko oferty coraz bardziej się różnią i każda idzie własną drogą.
Gina - Czw Kwi 15, 2010 19:26
No właśnie też mam wrażenie, że w coraz większej ilości punktów się rozjeżdzają jednak. Różnicują coraz bardziej te marki, to widać ewidentnie. Jednak uderzająco różna kreacja komunikacji nie jest tylko przykrywką do tego samego dania
ziomiwan - Czw Kwi 15, 2010 19:45
Zaczynają różnicować, bo Heyah odniosła ogromny sukces co jest niezaprzeczalne. Jako jedyny MVNO pozostał na rynku tak długo, a w dodatku rozwija się chociażby na MIXa.
Heyah to jeden z większych sukcesów Ery.
Gina - Sob Kwi 17, 2010 16:24
Noo... ja pamiętam jak wchodzli mieli fajną kampanię - nikt nie wiedział o co chodzi z tą czerwoną łapą i ja się różnych rzeczy spodziewałam, z prezerwatywami włącznie, ale nie sieci komórkowej Wszyscy dookoła mnie się masowo do nich przenosili naprawdę boom to był. No i reklamy zawsze mieli genialne, jednak co marketing to marketing.
haloxavi - Czw Kwi 22, 2010 11:38
Heyah wygrała przede wszystkim dzięki atrakcyjnej ofercie. Mega doładowanie( o którym tu piszemy ) obowiązuje jeszcze tylko kilka dni, do kwietnia.
|
|
|