Nokia, Lumia - nokia 6210 navi problem
lukasz92 - Czw Sty 28, 2010 13:09 Temat postu: nokia 6210 navi problem Witajcie jestem nowy jak zły dział to z góry przepraszam
mam następujący problem mam nokie 6120 zakupioną dokładnie rok temu , a była już 6 razy na gwarancji oto jaki były naprawy ;
1-soft
2-wymiana klawiatury pękł klawisz
3-wymiana obudowy
4-naprawa interfejsu i bloku cyfrowego(nie działał klawisz wejścia do menu nie miałem telefonu przez 2 tygodnie a jak go do stałem to się okazało , że telefon nie był naprawiony musiałem znowu go oddać na 2 tygodnie
5-wymiana płyty głównej (z tego powodu jestem nie zadowolony , nie sprzedam juz tego telefonu , inny imei na telefonie , inny na pudełku)
6-mam wpisane tylko naprawa
a teraz szykuje się 7 naprawa znowu pękły 3 klawisze
czy mogę domagać się od nokii nowego telefonu ?? ten więcej bywa w serwisie niż u mnie??
a dodam że na karcie gwarancyjnej nie ma już miejsca ;( 1 wpis jest juz pod tabelką
ardsdz - Czw Sty 28, 2010 14:23
Jeśli gwarancja nadal jest ważna i Ci przysługuje, a wykonujący naprawę stwierdzają, że uszkodzenia podlegają gwarancji i nie musisz płacić za ich naprawę, to oczywiście możesz złożyć skargę i wnieść pozew o wymianę telefonu. Z góry jednak uprzedzam że do praca czasochłonna, a koncern przeważnie znajduje jakieś wymówki... Nie zaszkodzi jednak spróbować.
darkgee - Czw Sty 28, 2010 17:11
Sprawdź najlepiej w gwarancji. Ja miałem kiedyś z moim telefonem (Motorola E770v) takie przejścia i po trzecim "zepsuciu się" telefonu zażądałem zwrotu pieniędzy (co z resztą uwzględniała gwarancja). Chyba ze 2. tygodnie chodziłem do nich i prosiłem, ale w końcu zabrali ten chłam i odzyskałem pieniądze.
ardsdz - Pią Sty 29, 2010 16:51
Ale to zajęcie czasochłonne, mi się znudziło po paru razach z moim k510, no i dałem sobie spokój. To zależy wyłącznie od waszej cierpliwości i od życzliwości pracowników koncernu.
|
|
|