Operatorzy: T-Mobile, Plus GSM, Orange, PLAY - Opłacalna zmiana operatora?
Przewodnik - Sob Lip 24, 2010 11:30 Temat postu: Opłacalna zmiana operatora? Witam.
Zastanawiam się nad zmianą prepaidu z Heyah na Orange.
Klientem Heyah jestem od początku powstania tej sieci.
Więcej znajomych mam w Orange i zastanawiam się, czy nie zmienić operatora.
Co o tym sądzicie? Czy warto? Jeśli bym zmieniał to w grę wchodzi tylko Orange POP.
Pozdrawiam.
darkgee - Sob Lip 24, 2010 12:05
Nie zmieniaj. W Orange są wyższe stawki za wszystko. I chyba nie ma żadnego programu lojalnościowego dla dzwoniących w sieci.
Raskus - Sob Lip 24, 2010 17:46
Ta? Może rozwiń swoją wypowiedź.
darkgee - Sob Lip 24, 2010 20:29
Raskus, a o mam rozwijać. Napisałem ci, że w Orange minuty i smsy są o co najmniej 10gr droższe niż w Heyah. I Orange nie ma żadnego programu lojalnościowego dla użytkowników, którzy dzwonią w sieci (jest niby darmowe rozmowy z wybranymi osobami w sieci, ale co z tego skoro w Heyah masz za darmo smsy ze wszystkimi w sieci).
Raskus - Sob Lip 24, 2010 21:32
Looz, ale chyba czytać nie umiesz.
On ma więcej znajomych w Orange,
dlatego to że ma darmowe sms'y do Heyah raczej go nie ratuje - czy dalej w to wątpisz?
Poza tym, skoro ma więcej znajomych w Orange - poczytaj autorze o prepaid i porównaj sobie, sam najlepiej ocenisz patrząc na to ile kontaktujesz się z nr w O.
Przewodnik - Nie Lip 25, 2010 12:18
Witam ponownie.
Dzięki za odpowiedź.
Mam znajomych również w Heyah (i to ważniejszych), ale więcej mam w Orange.
Połączenie w Orange to to samo co Heyah - 29 groszy za minutę.
SMS poza Orange jest 6 groszy droższy od Heyah.
Przemawia za mną ilość lat na rynku, salony w których można coś załatwić (np. szybko wymienić kartę SIM gdybyśmy ją uszkodzili).
Pozdrawiam.
ziomiwan - Nie Lip 25, 2010 13:40
Ja również proponuję zostać w heyah.
Co Ci po ich salonach skora tam nic nie załatwisz, a personel najczęściej to piękne wypindrzone dziewczynki które nie wiedzą o czym mówisz?
Ich BOK jest na tak niskim poziomie, że aż trudno to sobie wyobrazić dopóki się do nich nie zadzwoni z problemem czy pytaniem.
Zostań w Heyah, bo jak sam widzisz, bardziej Ci się to opłaca.
Przewodnik - Nie Lip 25, 2010 17:03
Rozumiem. Dzięki wielkie za pomoc. Pozdrawiam.
Raskus - Nie Lip 25, 2010 20:20
ziomiwan, uzasadnij bo jestem ciekawy
odnośnie salonu to nie musisz bo tak to wszędziej est.
ziomiwan - Nie Lip 25, 2010 21:20
No nie powiedziałbym, że tak jest wszędzie.
Co mam Ci uzasadniać? Że matoły nawet nie wiedzą dlaczego karta sim nie została uaktywniona nawet po tygodniu?? Że nie potrafią zgłosić problemu do działu technicznego? Że nie rozumieją słów "karta sim którą otrzymałem wraz z telefonem w promocji zetafon jest wciąż nieaktywna"? I mówią, że powinna być aktywna??
Poza tym gdzieś tu na forum opisałem kilka sytuacji z orange. Najgorsza sieć i największe matoły w biurze obsługi klienta.
Przewodnik - Pon Lip 26, 2010 18:27
Cytat: | Poza tym gdzieś tu na forum opisałem kilka sytuacji z orange. Najgorsza sieć i największe matoły w biurze obsługi klienta. |
Podjąłem decyzję. Nie zmieniam na Orange!
Dzięki Wam za opinie.
darkgee - Pon Lip 26, 2010 18:49
I dobrze zrobiłeś. Orange ma na prawdę najgorsze oferty na rynku.
Raskus - Pon Lip 26, 2010 20:56
Punkt widzenia zmienia się od punktu siedzenia.
ziomiwan,
dzwoniłeś do każdego bok sieci że tak twierdzisz?
ziomiwan - Pon Lip 26, 2010 22:44
Do każdego? Tzn? Czy do każdego z operatorów?? Owszem.
Bo i do Orange i do Play i do Ery i do Plusa, a więc do całej czwórki.
A "punkt widzenia zmienia się od punktu siedzenia" nie bardzo ma rację bytu w tej sytuacji.
Ale pracownik Orange będzie bronić swojej sieci bo taka jego rola .
Raskus - Wto Lip 27, 2010 11:58
ziomiwan jestem tutaj dobrowolnie poza pracą
no to rzeczywiście, porównanie masz jako tako, albo to nie fart, albo hmm no cóż
|
|
|