Orange, Netia, Dialog i innni operatorzy stacjonarni. A także operatorzy VoIP. - Strony gdzie można ponarzekać.
minuteman - Pią Lip 28, 2006 12:08 Temat postu: Strony gdzie można ponarzekać. Wiem że są strony gdzie niezadowoleni klienci np Orange czy Ery mogą wylać swoją złość i opisać ich problemy. Co pomaga reszcie się strzec.
A czy ktoś z was wie o takiej stronie dla TP?
Bo miałbym kilka rzeczy do opisania
stefanek71 - Nie Lis 05, 2006 17:42
minuteman napisał/a: | A czy ktoś z was wie o takiej stronie dla TP? |
Może spróbuj przez infolinię ponarzekac
infrared - Śro Lis 08, 2006 18:17
stefanek71 napisał/a: | minuteman napisał/a: | A czy ktoś z was wie o takiej stronie dla TP? |
Może spróbuj przez infolinię ponarzekac |
ludzie trochę litości dla biednych pracowników infolinii my tam tylko pracujemy
a tak sobie myślałam ostatnio, że na stronie TP powinno być własnie forum albo coś w tym stylu żeby sobie moze kierownictwo uswiadomiło nastroje klientów
halohalo - Śro Lis 08, 2006 22:25
infrared napisał/a: | a tak sobie myślałam ostatnio, że na stronie TP powinno być własnie forum albo coś w tym stylu żeby sobie moze kierownictwo uswiadomiło nastroje klientów |
Bardzo dobry pomysł
stefanek71 - Sob Lis 11, 2006 17:00
infrared napisał/a: | ludzie trochę litości dla biednych pracowników infolinii my tam tylko pracujemy |
Przecież wam za to płacą
infrared - Nie Lis 12, 2006 17:10
stefanek71 napisał/a: | infrared napisał/a: | ludzie trochę litości dla biednych pracowników infolinii my tam tylko pracujemy |
Przecież wam za to płacą |
Nie. nam płacą za udzielanie informacji, wprowadzanie zamówień, przyjmowanie reklamacji itp itd. Po prostu za tzw. obsługę klienta. Nie płacą nam za wysłuchiwanie przekleństw, wyzwisk itp. itd. do czego się często sprowadza "narzekanie" klientów. Nie mówię tu oczywiście o wszystkich, ale niestety, brak kultury jest dosyć powszechny.
Oczywiście można zadzwonić na 9393 i powiedzieć, że co się myśli itd, my ewentualnie jezeli będzie taka możliwośc wprowadzimy chociażby skargę. Ale wylewanie złości na pracowników- no to jest jednak niehumanitarne tym bardziej, że jeżeli się oferuje komuś pomoc, oczywiście w zakresie swoich możliwości, często się słyszy rózne nieprzyjemne rzeczy...tak że wiesz.... zresztą najlepiej się zatrudnić tam chociażby na miesiąc, od razu się zmienia perspektywa...
halohalo - Nie Lis 12, 2006 22:31
Nie mieliście szkoleń typu: "Negocjacje z trudnym klientem"?
infrared - Nie Lis 12, 2006 23:01
No mieliśmy, jeden film nam puścili akurat jeżeli chodzi o ten aspekt, nikt się tym tak naprawdę nie interesuje, oprócz doradców oczywiście. Chyba że tak jest tylko u mnie
każdy musi sobie radzić we własnym zakresie. No niby są jakieś "techniki", ale raczej nie pomagają, a czasami wręcz przeciwnie. Aale to już inny temat
cinek2 - Nie Lis 19, 2006 19:33
A tak z ciekawości. Na co najczęściej narzekają klienci przez taką infolinię
infrared - Nie Lis 19, 2006 23:59
zależy od dnia na neostradę - głownie na ceny jeżeli nie mogą skorzystać z promocji. Na
neostradę , że nie można podłaczyć. Na neostardę, że kurier nie dowiózł zestawu instalacyjnego. Na telefon - że trzeba go miec żeby miec neostradę i na tele 2.
i ogólnie są też tacy, co narzekają, bo bez tego życ nie mogą. Kiedy ludzie dostaja faktury standard to maksymalna podejrzliwość. Czyli reklamacje bezpłatnych połączeń, odsetek kilkudziesięciogroszowych, itp itd. W sumie tego ostatnio było najwięcej...
|
|
|