Dostęp stały - Neostrada, kablówka i inne... - Jaki router do laptopa przy internecie z kablówki UPC
zdrojka - Wto Wrz 21, 2010 20:25 Temat postu: Jaki router do laptopa przy internecie z kablówki UPC Witam wszystkich.
Nie wiem, czy ta kategoria, czy może powinnam pytać w internecie mobilnym, ale zapytam...
Poczytałam trochę na forach, ale jestem tak zielona w tym temacie, że kompletnie nie mam pojęcia, o czym tam piszą...
Mam internet 5Mbs z UPC z modemem Webstar (chyba, tak mam napisane na czarnej skrzyneczce ). Właśnie chcę kupić laptopa Samsung R780, bo mój baaardzo staaary komputerek odmówił współpracy, chciałabym móc go używać w całym mieszkaniu bez podpinania kabelka.
Poszukałam trochę w necie, popytałam znajomych i znalazłam za przystępną cenę router WRT54GH-EU.
Czy to dobry wybór?
Nie potrzebuję dzielenia netu na laptopa i inne urządzenia, może czasem skorzystam z komórki, ale raczej nie razem z laptopem.
Natomiast na wielu stronach znajdowałam router WRT54GL - czym się różnią? Czy GH będzie wystarczający?
Z góry dzięki za info, szczególnie za te pisane zrozumiałym dla mnie językiem
Ania
ziomiwan - Wto Wrz 21, 2010 21:35
Bardzo dobry laptopik .
Linksys to według mnie kiepska firma, dużo lepszy sprzęt WiFi robi D-link i tej firmy router poleciłbym Ci.
D-LINK DL-524 niska cena, dobre bezproblemowe działanie.
D-Link DIR-615 lepszy i bardziej "zbajrzony" router tej firmy.
Proponuję zakup jednego z tych routerów. Ten pierwszy powinien Ci wystarczyć w zupełności.
zdrojka - Wto Wrz 21, 2010 22:47
Laptopik super, tym bardziej, że ma mi zastąpić kompa stacjonarnego, dlatego ten większy 17,3...
D-LINK'i drogie dość, a co powiesz na WL1600GL?
ziomiwan - Śro Wrz 22, 2010 15:37
http://allegro.pl/router-...1243322769.html 75zł jedynie w porównaniu z 123zł za
http://allegro.pl/ovislin...1240075566.html
zdrojka - Pią Wrz 24, 2010 23:28
Zamówiłam jednak Ovislinka, dziś przyjechał razem z laptopkiem.