Operatorzy: T-Mobile, Plus GSM, Orange, PLAY - [PLAY]Problem z aktywacja Karty SIM
teof153 - Czw Paź 07, 2010 14:40 Temat postu: [PLAY]Problem z aktywacja Karty SIM Witajcie. Jestem nowy na forum, więc jeśli zły dział itp proszę o przeniesienie.
Mam problem, przed chwilą dostałem paczke z telefonem, podpisałem umowę wszystko. kupywałem telefon przez eShop'a.
Samsung Monte. W Ostatnim mailu jaki dostałem od Play było hiperłącze do AKTYWACJI KARTY SIM z podpisem, aby wejsc tam po otrzymaniu paczki. Tak też postapiłem.
Wypełniam wszystko jak należy, nie jestem tylko pewien co oznacza "Wpisz 6 ostatnich cyfr z karty SIM" niby to wpisuje a nie moge zaaktywować ...
Wrzucę screeny.
Tutaj wpisuję te dane
A tak to wygląda jak wszystko wpisze;/
Prosze o pomoc
darkgee - Czw Paź 07, 2010 16:07
Może coś nie styka na ich serwerach?
Swoją drogą kumpel po kupieniu Monte w Play czekał 2. dni na aktywację karty...
ziomiwan - Czw Paź 07, 2010 17:16
Z karty sim przepisujesz cyfry, tej co jest w telefonie?
Jeśli tak i nie działa to spróbuj z karty tej dużej w której była sim.
Aktywacja w ciągu 24h powinna nastąpić. W przypadku przeniesienia numeru podobnie, ale dostaje się na ten czas numer zastępczy.
teof153 - Czw Paź 07, 2010 17:36
Dzwoniłem do BOK konsultantka mówiła, że niedługo będzie aktywowany. Już to trwa 4h...
|
|
|