Telefony stacjonarne, bezprzewodowe, faxy, centrale, sprzęt telekomunikacyjny - Mała firma, centrala czy inne rozwiązanie?
tommm - Wto Lip 05, 2011 09:01 Temat postu: Mała firma, centrala czy inne rozwiązanie? Witam
Na wstępie zaznaczam, ze jestem w temacie kompletnym laikiem.
W firmie mamy jeden numer telefonu, do którego podłączone jest 5 telefonów (ktoś dzwoni, odbiera obojętnie kto, potem ewentualnie przerzuca rozmowę na inny aparat).
Chcielibyśmy aby dzwoniący słyszeli zapowiedź głosową, w stylu "w takiej i takiej sprawie wcisnij 1", po czym łączy z odpowiednim telefonem.
Co musimy zrobić? Nie prowadzimy rozmów telefonicznych wewnatrz firmy, więc kupowanie jakiejś cantrali telefonicznej za ponad tysiąc złotych jest mało opłacalne.
Wiem, że np. orange wprowadziła taką usługę, gdzie wystarczy opłacić abonament aby skorzystać. Niestety mamy inną siec, czy jest jakieś prostsze wyjście niż wspomniana centrala?
thorn - Śro Lip 13, 2011 18:24
Niestety jeśli chcesz mieć zpowiedź słowną to jest kilka rozwiązań, które i tak kończą się centralą. Najprostrze to EAR i do tego prosta centralka, drugi droższy to centralka z funkcją multi operatora (nie wystarczy ze zwykła zapowiedzią bo po zapowiedzi następuję przełączenie na z góry zadeklarowany numer bez możliwości wyboru) a Ty chcesz mieć taką możliwość. Trzecia możliwość to centrala z IVR (Interactive Voice Response) ale to już jest profesjonalny i drogi system. Nie poruszam tu możliwości telofonów DECT i SIP bo tam nie ma zapowiedzi. Jako laikowi jak sam się określiłeś powiem tylko, że za tysiąc złotych to ......... waciki sobie kup.
maurycy - Nie Wrz 11, 2011 11:42
Witam, skorzystam z tego, że już istnieje tego typu temat...
Pracuję w średniej firmie, niedługo zmieniamy siedzibę i konieczne będzie założenie centrali telefonicznej. Też jestem laikiem i nie znam się na tym i chciałbym prosić o poradę - jakie rozwiązania i czy znacie jakieś sprawdzone firmy, które się tym zajmują? Będę wdzięczny za wszelkie informacje!
shadow88 - Pon Wrz 12, 2011 11:32
Tego typu sprawy najlepiej zostawić profesjonalistom - przynajmniej jest pewność, że wszystko będzie zrobione jak należy.
halohalo - Wto Wrz 13, 2011 08:54
Słusznie, w każdym większym mieście powinna być firma, która się takimi rzeczami zajmuję. Zapytanie w TP również nie zaszkodzi.
slawek09072 - Śro Lis 16, 2011 22:43
do tommm
Są takie rozwiązania które pozwalają mieć zapowiedź głosową czyli nr. 1 to dział handlowy 2 księgowy itd. bez konieczności nabywania standardowych drogich central rozwiązanie to nazywa się wirtualna centralą abonencka
voipowski - Pon Sty 30, 2017 17:47
wirtualna centrala telefoniczna, u niektórych operatorów kupujesz numer, możliwość dzwonienia i dodatkowo poszczególne moduły np. IVR osobno, a u niektórych masz gotowe pakiety z większa ilością funkcji.
|
|
|