Sony, Sony Ericsson - Niedziałający przycisk menu w se x10 mini pro
jurek205 - Pią Lut 10, 2012 19:48 Temat postu: Niedziałający przycisk menu w se x10 mini pro Sony Ericsson x10mini pro zostało zmienione oprogramowanie z android 1,6 na wersję 2.3.7. Telefon kupiłem z tą wersją Androida ,problem polega na tym,że nie działa przycisk menu na panelu telefonu.Znajomy twierdzi że ta wersja oprogramowania obsługuje tylko dwa przyciski 1 ekranu wstecz i2ekranu głównego.Proszę o poradę ja sądzę że jest uszkodzona taśma
ziomiwan - Sob Lut 11, 2012 22:02
Czy androida wgrywałeś sam poprzez programy zewnętrzne (nie należące do SE)??
Jak sądzę wgrałeś software który nie jest przeznaczony dla twojego telefonu.
jurek205 - Nie Lut 12, 2012 08:50
Telefon kupiłem z tą wersją androida 2.3.7 ,sprzedający twierdzi ,że został wgrany w serwisie SE ,ja osobiście jestem laikiem w sprawach GSM.
System działa płynnie nic się nie zacina ,tylko denerwuje mnie ten niedziałający przycisk menu.Jak można sprawdzić czy nie zostałem oszukany ,gdyż telefon kupiłem na Alegro
ziomiwan - Nie Lut 12, 2012 21:50
Jeśli kupiłeś z niedziałającym przyciskiem, to nie bawiłbym się w żadne dociekania co jest nie tak.
Tylko po prostu odesłał telefon i odzyskał pieniądze.
Problem może leżeć po stronie hardware, ale też po stronie software gdyż mógł zostać źle wgrany android bądź android przeznaczony do innego telefonu.
Zwróć telefon. W ciągu 14dni bez podania przyczyny, ale Ty masz przyczynę więc tym bardziej.
jurek205 - Pon Lut 13, 2012 18:49
Niestety chyba telefonu nie mogę zwrócić ponieważ sprzedającemu niespodziewanie zawieszono konto , lub sam to zrobił ,miał tylko 5 komentarzy.
ziomiwan - Pon Lut 13, 2012 21:50
To niema nic do rzeczy. Pisz do niego na email.
Jeśli nie posiadasz kontaktu napisz do allegro, aby udostępnili Ci adres email bądź sami skontaktowali się z nim w związku z tym, że ma konto zawieszone a zakupiony telefon jest niezgodny z opisem (bo rozumiem, że w opisie o tym nie wspomniał).
jurek205 - Wto Lut 14, 2012 19:58
Spróbuje coś zdziałać przez Alegro,narazie dziękuje Panu ziomiwan za wyjaśnieniai poświęcony czas.
Pozdrawiam.
ziomiwan - Wto Lut 14, 2012 23:05
Za każdym razem wszelkie problemy wyjaśniam z ich pomocą. Również odzyskanie pieniędzy.
Kręcisz coś.
jurek205 - Śro Lut 15, 2012 20:09
Opisałem całą sprawę do Alegro i czekam.
Dlaczego Pan sądzi , że kręce ,ja z takim naciągniętym zakupem mam doczynienia pierwszy raz.
Mam obawy czy alegro zajmie się sprawą , może konto zostało celowo zawieszone.
|
|
|