Operatorzy: T-Mobile, Plus GSM, Orange, PLAY - odzyskanie numeru telefonu
SylwiaP - Pon Mar 12, 2012 11:36 Temat postu: odzyskanie numeru telefonu Witam serdecznie.
Bardzo proszę o pomoc.
Mojemu mężowi w wyniku splotu nieszczęśliwych wypadków wypowiedziano umowę w Play.
Wszelkie zobowiązania zostały spłacone i umowa jest kontynuowana i tu jest problem.
Przydzielono mu nowy numer a nam zależy na odzyskaniu poprzedniego.
Numer ten został przeniesiony z Plusa do Play a mąż był właścicielem tego numeru od samego początku istnienia plusa, w tej chwili jest on sporo wart (a dla nas jest bezcenny).
Play twierdzi że nie ma możliwości reaktywowania tego samego numeru ze jest na nim blokada windykacyjna i jak sie wyraziła konsultantka z BOK "wisi w próżni" przez 6miesięcy potem trafi znowu do plusa i po 2latach zostanie komuś przydzielony.
Mąz jest załamany.
Czy istnieje jakakolwiek szansa na odzyskanie tego numeru telefonu czy naprawdę przepadł?
Błagam o pomoc
Dziękuję
lego40 - Wto Mar 13, 2012 11:49
skoro wszystko zostalo urdgulowane to rzeczywiscie dziwne,ze nie chca oddac nr...
ziomiwan - Wto Mar 13, 2012 12:56
Skoro problem leży po stronie windykacyjnej to jedynie prośby do Play z pytaniem co możesz w tej sprawie zrobić.
Podejrzewam, że to jakaś poważniejsza sprawa i stąd wszelkie komplikacje.
Może na forum prawniczym warto spytać.
SylwiaP - Wto Mar 13, 2012 13:36
No niestety poważna sprawa bo mąż ponad 3mce leżał w szpitalu i nie zarabiał, wypowiedziano umowę o świadczenie usług. Jednak po uregulowaniu należności play wznowił świadczenie usług i wszystko byłoby cacy gdyby nie ten numer
My nie mamy pretensji do operatora o wypowiedzenie umowy itp. bo i tak zachowali sie fair wznawiając usługę ale tam panuje kompletna dezinformacja! Jeden konsultant mówi co innego, następny jeszcze inaczej a w salonie to w ogóle obłęd babeczka zrobiła ogromne oczy i nic zero info
Bez tego numeru jesteśmy w kaczej d**** bo mąż ma specyficzne zajęcie i pracuje telefonem, zmiana to dla nas ogromne koszty i utrata wielu lat ciężkiej pracy i klientów...
Dziękuję za odpowiedzi
darkgee - Wto Mar 13, 2012 15:44
Tak jak pisał ziomiwan- pomocy musisz szukać raczej na forum prawniczym, bo sprawa rozbija się o bardziej aspekty prawne, niż czysto telekomunikacyjne.
ziomiwan - Wto Mar 13, 2012 21:57
My na pewno nie pomożemy (chyba, że znajdzie się tu prawnik). Najpierw musisz przeczytać umowę od A do Z, jeśli nie będzie tam zapisu na temat zawieszenia/wyłączenia numeru na stałe po 3miesiącach zalegania z opłatami to pisz na forum prawne (wizyty u prawnika na razie nie polecam, bo to koszta). W między czasie jakieś pismo z prośbą bezpośrednio do Play wysłać. Kombinować i jeszcze raz kombinować.
Polecam np. http://forumprawne.org/
telemaniak83 - Śro Mar 14, 2012 22:42
A ile taki nr może być wart i od czego to zależy?
ziomiwan - Czw Mar 15, 2012 13:05
Nie chodzi o wartość rynkową, a o to, że numer znany jest klientom, a klienci to pieniądze, a więc numer jest wart bardzo dużo.
A jeśli pytasz o złote numery to zależy od tego jak prosty jest numer np. 666 666 666 może być wart naprawdę dużo.
Swoją drogą głupio zrobiliście... Telefon firmowy przede wszystkim powinno się opłacić... Nie rozumiem niektórych...
SylwiaP - Pią Mar 16, 2012 11:50
Łatwo kogoś ocenić ja wiem że to było może i głupie jednak w sytuacji kiedy z dnia na dzień zostaje się bez dochodu z trójką dzieci (mąż miał wypadek w dniu gdy ja urodziłam syna i wracał ze szpitala) to niestety trzeba wybrać priorytety a dla mnie wtedy priorytetem było by dzieci miały co jeść i walka o życie męża który przez 2tyg był w śpiączce a jego stan był krytyczny. Potem walka o to by w ogóle chodził i nie wylądował na wózku a koszty rehabilitacji są potworne!
A jeśli chodzi o wartość numeru to tak jak napisał ziomiwan dla nas jest wart fortunę nawet pomijając fakt iż jest to tz. złoty numer.
ps. to nie był nr. na firmę tylko prywatny abonament. Firmowy oddali bez zająknięcia bo wiedzieli że sprawa może trafić do sądu tyle ze firmowy abonament mieliśmy od 2lat a tamten nr. od pierwszych dni istnienia sieci plus
ziomiwan - Pon Mar 19, 2012 22:30
Ja właśnie nie oceniam, a dalsza dyskusja nad priorytetami niema chyba i tak sensu.
To co mogę poradzić to emaile oraz listy do Play z prośbą, oraz porada na ww forum. Jeśli jeszcze nie działacie to tracicie cenny czas...
|
|
|