Operatorzy: T-Mobile, Plus GSM, Orange, PLAY - Play Fresh - wielkie OSZUSTWO
ziomiwan - Wto Kwi 14, 2009 22:48
Cytat: | Kluczowym problemem Polaków jest nieczytanie regulaminów przez co dochodzi do mnóstwa problemów. Nikomu się nie chce tego robić i ja to rozumiem, ale to co się dzieje później woła o pomstę do nieba. Problem pojawia się nie tylko przy zakupie komórek, ale niemalże w każdej branży. CZYTAJCIE REGULAMINY!!! |
Święte słowa drogi kolego święte słowa...
Nie czytają ludzie regulaminów, umów a później pretensje do garbatego że ma dzieci proste.
haloxavi - Czw Kwi 16, 2009 12:50
No i oczywiście później na necie rozpowszechniane są informacje jak to klient został skrzywdzony przez firmę, a jaka jest prawda wiedzą tylko lepiej obeznani.
Faile - Wto Kwi 21, 2009 07:01
Tylko po co czytać regulamin, skoro ponoć Play ma taką pozbawioną haczyków ofertę?
ziomiwan - Wto Kwi 21, 2009 18:50
haloxavi napisał/a: | Tylko po co czytać regulamin, skoro ponoć Play ma taką pozbawioną haczyków ofertę? |
Ale to nie chodzi o to że play czy plus ma haczyki. Poprostu zawarte są w nim reguły na jakich istnieje dana promocja czy poprostu korzystanie z telefonu.
Promocja czy usługa nie jest nigdy dokładnie opisana na ulotce którą rozdają na ulicy czy w tekscie jaki czytają w tv. Dlatego należy czytać umowę i regulamin.
Pozdrawiam
haloxavi - Śro Kwi 22, 2009 17:08
Swoją drogą kolega wskazał ciekawostkę - w reklamach walą, że ich oferta jest pozbawiona haczyków, a w praktyce okazuje się zupełnie inaczej
Faile - Sob Kwi 25, 2009 09:10
Są kody, aktywacje, a smsy dostaje się tylko na kilka dni. Słowem: ich reklama porównawcza to kit.
haloxavi - Pon Kwi 27, 2009 07:34
Reklamy porównawcze powinny być jak najszybciej zakazane. Zresztą mało kto z nich korzysta. Po tym ataku Play inni operatorzy mogli zrobić coś podobnego, a tymczasem nie zwrócili na to większej uwagi. To tylko źle świadczy o Play.
pamper - Pon Kwi 27, 2009 09:28
haloxavi napisał/a: | Reklamy porównawcze powinny być jak najszybciej zakazane. Zresztą mało kto z nich korzysta. Po tym ataku Play inni operatorzy mogli zrobić coś podobnego, a tymczasem nie zwrócili na to większej uwagi. To tylko źle świadczy o Play. |
O to chodzi ze mozna robic takie reklamy porownujace, tylko musza byc prawdziwe, jesli nei sa to moga stracic kase normalnie.
ziomiwan - Pon Kwi 27, 2009 20:19
haloxavi napisał/a: | Reklamy porównawcze powinny być jak najszybciej zakazane. Zresztą mało kto z nich korzysta. Po tym ataku Play inni operatorzy mogli zrobić coś podobnego, a tymczasem nie zwrócili na to większej uwagi. To tylko źle świadczy o Play. |
Ale zaraz zaraz. Więc dlaczego inni operatorzy użyli tak brutalnej taktyki wobec Play?? Mam na myśli dużo wyższe stawki akurat do jednego jedynego Playa. Czy to uważacie za sprawdiedliwe??
haloxavi - Wto Kwi 28, 2009 20:43
To już było w innym temacie - te stawki nie są w żadnym stopniu narzucane przez innych operatorów. Chodzi o MTR. Operatorzy sami mają problem z tym, że nie mają taniej do wszystkich.
pamper - Czw Kwi 30, 2009 16:06
ziomiwan napisał/a: | haloxavi napisał/a: | Reklamy porównawcze powinny być jak najszybciej zakazane. Zresztą mało kto z nich korzysta. Po tym ataku Play inni operatorzy mogli zrobić coś podobnego, a tymczasem nie zwrócili na to większej uwagi. To tylko źle świadczy o Play. |
Ale zaraz zaraz. Więc dlaczego inni operatorzy użyli tak brutalnej taktyki wobec Play?? Mam na myśli dużo wyższe stawki akurat do jednego jedynego Playa. Czy to uważacie za sprawdiedliwe?? |
No bo najwyrazniej jest cos takiego jak kalkulacja przed wypuszczeniem oferty. Dla kazdego musi sie oplacic. Sprawiedliwosci chyba nie ma, trzeba sobie wybierac to co najlepsze u kazdego operatora. Warto miec w czym wybierac.
m_nia - Pią Maj 01, 2009 19:58
17. W ramach niniejszej Oferty Promocyjnej Użytkownik zobowiązuje się:
g. nie używać Karty SIM/USIM do rozsyłania dużej ilości informacji o jednakowej treści do użytkowników, w
szczególności informacji przeznaczonych bezpośrednio lub pośrednio do promowania towarów, usług
lub wizerunku Użytkownika, lub służących osiągnięciu efektu handlowego.
wyciag z regulaminu play
http://web.playmobile.pl/..._Play_Fresh.pdf
18. W przypadku naruszenia przez Użytkownika postanowień określonych w pkt 17 lit. od c. do g. niniejszej Oferty
Promocyjnej, Operator może według własnego wyboru rozwiązać Umowę w każdym momencie ze skutkiem
natychmiastowym (bez wcześniejszego uprzedzenia Użytkownika) lub zawiesić świadczenie Usług
Telekomunikacyjnych bez odszkodowania dla Użytkownika.
Faile - Sob Maj 02, 2009 07:41
Czyli nie można wysyłać życzeń świątecznych o jednakowej treści?
pamper - Śro Maj 06, 2009 21:28
jeden z punktow regulaminu ktory umozliwia naduzycia, tak jak w bankach. ale chyba tego nie wykorzystuja.
|
|
|