To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
GSM, Telefony, Smartfony, Telekomunikacja, Internet - Forum
Forum telekomunikacyjne dotyczące tematów związanych z GSM, telefonią stacjonarną, Internetem, radiokomunikacją i szeroko rozumianą telekomunikacją.

Operatorzy: T-Mobile, Plus GSM, Orange, PLAY - Reklamy operatorów

ziomiwan - Czw Kwi 15, 2010 00:00

Gina- zgadza się, również nawet nie patrzę na to kto w jakiej sieci jest, a nawet tego nie wiem, dzwonię gdzie potrzeba.
Ale są grupy ludzi które obserwuję w środowisku, które bacznie patrzą na to kto w jakiej sieci jest, ażeby dzwonić do niego, albo za darmo (jeśli mają pakiety), albo po najniższej cenie.
Szczególnie młodzi ludzie do 18roku życia którym rodzice dają pieniądze na doładowanie.

Cytat:
"Z tym się akurat totalnie nie zgodzę :) to naprawdę słodkie i urocze, ale wydaje mi się, ze ludzie raczej mają serdecznie w nosie to ile ktoś płaci za połączenia do nich i wychodzą z powyższego założenia - jak potrzebuje to i tak zadzwoni. "
Nawet na samym forum możesz poszukać takich ludzi którzy patrzą na to. Sam pisałem wiele razy takim ludziom, co ich to obchodzi, że ważne, żeby on miał taniej itp. czasami skutkowało, czasami nie.

Oczywiście, że z połączeń przychodzących mają dużo pieniędzy, jak i każda inna sieć, ale równie dużo mają z wewnątrz sieciowych, oraz poza sieciowych rozmów.
PR? Nie sądzę, wolą raczej rozwijać się jak niż liczyć na zarobek z MTR, bez tego mieliby duuuużo większe przychody.

Bo chyba nie zaprzeczysz, że to "do wszystkich oprócz Play" działa lekko odrzucająco?

haloxavi - Czw Kwi 15, 2010 11:54

Zaraz zaraz... z tego co ja czytałem na portalach telekomunikacyjnych to Playowi w ogóle się nie śpieszy do wyrównania MTR. To pozostałe OPY sugerowały szybkie zmiany, bo przy obecnym stanie rzeczy wszystko ma się wyrównywać bodaj do 2014 roku ;]
ziomiwan - Czw Kwi 15, 2010 14:51

Nie. Play również wystąpił z propozycją wyrównania MTR, to było o ile się nie mylę w 2008 bądź 2009roku.
harnas - Czw Kwi 15, 2010 18:29

Nie tyle zrównania MTRów co chyba ich likwidacji. Zresztą Play ma zapewnioną asymetrię mtrów do 2014 roku. Poza tym o wysokości MTRów decyduje UKE. Na asymetryczność zwracała uwagę m.in. Komisja Europejska, ale i tak nic z tym uke nie robi.

Każda sieć oferuje tańsze połączenia do "swoich". Jesli chodzi o patrzenie kto ma w jakiej sieci, to ja na to patrzę. W moim interesie leży, by osoby które dzwonią do mnie najczęściej i te, do których ja najczęściej dzwonie, były w jednej sieci. To po prostu pozwala zaoszczędzić koszty i chyba jest całkowicie normalne.

ziomiwan - Czw Kwi 15, 2010 19:46

Spojrzałem właśnie na temat tego wątku i okazuje się, że dotyczy on "REKLAM OPERATORÓW".
Tak więc w tym temacie piszmy o reklamach operatorów.
A jeśli ktoś ma ochotę, to niech założy nowy temat ;) .

Gina - Czw Kwi 15, 2010 20:15

Czuję niedosyt dyskusyjny, ale żeby było grzecznie wdepnęw koryto tematyczne ;)
Osobiście uwielbiam reklamę TT Hota :D wiem, że to dość rewoucyjne z punktu widzenia płuci mojej, ale panie tam są po prostu zjawiskowe. Poza tym uwielbiam tarantina i wykorzystanie jego konwencji momentalnie czyni ze mnie fankę spotu :)

ziomiwan - Czw Kwi 15, 2010 20:50

Za bardzo nie przepadam za reklamami Ery, ale fakt faktem, że dziewczyny są przepiękne i przykuwają uwagę ;) .

Mi najbardziej podobają się reklamy Plusa, które przypominają filmy. Oraz oczywiście z kabaretem.

darkgee - Sob Kwi 17, 2010 10:21

A mi najbardziej podobają się reklamy Heyah. Kot Rysiek i pies Łinston rządzą :mrgreen:
Gina - Sob Kwi 17, 2010 17:18

O tak! Zgadzam się :-) swego czasu zamęczyłam współlokatorkę kwitując wszystko tekstem "no to sru"! a takie maniery denerwują ludzi :P Jakkolwiek, pomysł fajny, mam nadzieję, że jeszcze trochę go poeksploatują :)
ziomiwan - Sob Kwi 17, 2010 19:37

A do mnie te reklamy z tym kotem i psem nic, a nic nie przemawiają... Ani, nie śmieszą, ani nie denerwują. Ot są bo są.
Co innego reklamy Play (ale nie te ostatnie, bo te są tragiczne), ale te w których słowem kluczowym było "nonsens!!", no i ta z dziadkami w palmiarni jest super od Play ;) .

Plusowe reklamy kiedyś były dużo lepsze, dziś nawet kabaret Mumio(?) nie jest tak śmieszny jak był. Ale te filmowe podobne do Z archiwum X, to z ruskami, ta nawiedzona itp. są super i mega profesjonalne.

Ale nic nie przebija obecnie 36i6 ;) .


Za to najgorsze, najnudniejsze i najbardziej denerwujące są reklamy orange...

Gina - Pon Kwi 19, 2010 22:45

Mi się po prostu podoba sama postac kota :) Jest fajnie zrobiony i tyle. Przemawia też do mnie prosta stylistyka graficzna. Czasami po prostu rzeczy nie muszą być mega, giga, hiper, super, żeby były spoko :)
Simplusowe faktycznie są fajne :) te filmowe najbardziej. Mumio jednak się przejadło już daaawno.
36i6 jest dla mnie zbyt odklejone od rzeczywitości muszę przyznać :) stara już chyba jestem :P a to marka dla nastolatów - to pewnie dla tego. Nie trafiają do mnie.

ziomiwan - Pon Kwi 19, 2010 23:30

Stara? Na etapie studiów? (wnioskuję po współlokatorce.

36i6 wykorzystuje śmiesznych zmyślonych superbohaterów i to jest fajne, a wiek raczej niema tu nic do tego, nie jestem nastolatkiem, a jednak reklama mi się bardzo podoba ;) .

Gina - Wto Kwi 20, 2010 23:28

Wiesz, studia to nie wiek LO. Po prostu mnie takie totalnie wyjechane i wygięte rzeczy jakoś już nie absorbują. Ze współlokatorką mieszkałam, teraz mieszkam sama - już nie muszę zatem być na studiach :) Znam też masę osób mieszkających w kolektywie współlokatorskim po wiek prawie trzydziesty :) Poza tym mam konstytucyjnie zagwarantowane prawo czuć się stara kiedy mi sie tylko podoba! :P
haloxavi - Czw Kwi 29, 2010 13:02

To co pokazuje w ostatnim czasie Play w swoich reklamach to katastrofa. Czy do kogokolwiek trafiają te reklamy? 36.6 również szału nie ma, ci bohaterowie do gustu mi nie przypadli
ziomiwan - Czw Kwi 29, 2010 20:08

Play tragiczne ma... Tak jak kiedyś mieli świetne tak teraz beznadziejne... Takie miałkie i nie przykuwające uwagi.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group