To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
GSM, Telefony, Smartfony, Telekomunikacja, Internet - Forum
Forum telekomunikacyjne dotyczące tematów związanych z GSM, telefonią stacjonarną, Internetem, radiokomunikacją i szeroko rozumianą telekomunikacją.

Operatorzy: T-Mobile, Plus GSM, Orange, PLAY - Play Fresh - wielkie OSZUSTWO

ziomiwan - Wto Kwi 14, 2009 23:48

Cytat:
Kluczowym problemem Polaków jest nieczytanie regulaminów przez co dochodzi do mnóstwa problemów. Nikomu się nie chce tego robić i ja to rozumiem, ale to co się dzieje później woła o pomstę do nieba. Problem pojawia się nie tylko przy zakupie komórek, ale niemalże w każdej branży. CZYTAJCIE REGULAMINY!!!

Święte słowa drogi kolego święte słowa...
Nie czytają ludzie regulaminów, umów a później pretensje do garbatego że ma dzieci proste.

haloxavi - Czw Kwi 16, 2009 13:50

No i oczywiście później na necie rozpowszechniane są informacje jak to klient został skrzywdzony przez firmę, a jaka jest prawda wiedzą tylko lepiej obeznani.
Faile - Wto Kwi 21, 2009 08:01

Tylko po co czytać regulamin, skoro ponoć Play ma taką pozbawioną haczyków ofertę? :wink:
ziomiwan - Wto Kwi 21, 2009 19:50

haloxavi napisał/a:
Tylko po co czytać regulamin, skoro ponoć Play ma taką pozbawioną haczyków ofertę? :wink:

Ale to nie chodzi o to że play czy plus ma haczyki. Poprostu zawarte są w nim reguły na jakich istnieje dana promocja czy poprostu korzystanie z telefonu.
Promocja czy usługa nie jest nigdy dokładnie opisana na ulotce którą rozdają na ulicy czy w tekscie jaki czytają w tv. Dlatego należy czytać umowę i regulamin.
Pozdrawiam ;)

haloxavi - Śro Kwi 22, 2009 18:08

Swoją drogą kolega wskazał ciekawostkę - w reklamach walą, że ich oferta jest pozbawiona haczyków, a w praktyce okazuje się zupełnie inaczej ;-)
Faile - Sob Kwi 25, 2009 10:10

Są kody, aktywacje, a smsy dostaje się tylko na kilka dni. Słowem: ich reklama porównawcza to kit.
haloxavi - Pon Kwi 27, 2009 08:34

Reklamy porównawcze powinny być jak najszybciej zakazane. Zresztą mało kto z nich korzysta. Po tym ataku Play inni operatorzy mogli zrobić coś podobnego, a tymczasem nie zwrócili na to większej uwagi. To tylko źle świadczy o Play.
pamper - Pon Kwi 27, 2009 10:28

haloxavi napisał/a:
Reklamy porównawcze powinny być jak najszybciej zakazane. Zresztą mało kto z nich korzysta. Po tym ataku Play inni operatorzy mogli zrobić coś podobnego, a tymczasem nie zwrócili na to większej uwagi. To tylko źle świadczy o Play.


O to chodzi ze mozna robic takie reklamy porownujace, tylko musza byc prawdziwe, jesli nei sa to moga stracic kase normalnie.

ziomiwan - Pon Kwi 27, 2009 21:19

haloxavi napisał/a:
Reklamy porównawcze powinny być jak najszybciej zakazane. Zresztą mało kto z nich korzysta. Po tym ataku Play inni operatorzy mogli zrobić coś podobnego, a tymczasem nie zwrócili na to większej uwagi. To tylko źle świadczy o Play.

Ale zaraz zaraz. Więc dlaczego inni operatorzy użyli tak brutalnej taktyki wobec Play?? Mam na myśli dużo wyższe stawki akurat do jednego jedynego Playa. Czy to uważacie za sprawdiedliwe??

haloxavi - Wto Kwi 28, 2009 21:43

To już było w innym temacie - te stawki nie są w żadnym stopniu narzucane przez innych operatorów. Chodzi o MTR. Operatorzy sami mają problem z tym, że nie mają taniej do wszystkich.
pamper - Czw Kwi 30, 2009 17:06

ziomiwan napisał/a:
haloxavi napisał/a:
Reklamy porównawcze powinny być jak najszybciej zakazane. Zresztą mało kto z nich korzysta. Po tym ataku Play inni operatorzy mogli zrobić coś podobnego, a tymczasem nie zwrócili na to większej uwagi. To tylko źle świadczy o Play.

Ale zaraz zaraz. Więc dlaczego inni operatorzy użyli tak brutalnej taktyki wobec Play?? Mam na myśli dużo wyższe stawki akurat do jednego jedynego Playa. Czy to uważacie za sprawdiedliwe??


No bo najwyrazniej jest cos takiego jak kalkulacja przed wypuszczeniem oferty. Dla kazdego musi sie oplacic. Sprawiedliwosci chyba nie ma, trzeba sobie wybierac to co najlepsze u kazdego operatora. Warto miec w czym wybierac.

m_nia - Pią Maj 01, 2009 20:58

17. W ramach niniejszej Oferty Promocyjnej Użytkownik zobowiązuje się:
g. nie używać Karty SIM/USIM do rozsyłania dużej ilości informacji o jednakowej treści do użytkowników, w
szczególności informacji przeznaczonych bezpośrednio lub pośrednio do promowania towarów, usług
lub wizerunku Użytkownika, lub służących osiągnięciu efektu handlowego.

wyciag z regulaminu play
http://web.playmobile.pl/..._Play_Fresh.pdf

18. W przypadku naruszenia przez Użytkownika postanowień określonych w pkt 17 lit. od c. do g. niniejszej Oferty
Promocyjnej, Operator może według własnego wyboru rozwiązać Umowę w każdym momencie ze skutkiem
natychmiastowym (bez wcześniejszego uprzedzenia Użytkownika) lub zawiesić świadczenie Usług
Telekomunikacyjnych bez odszkodowania dla Użytkownika.

Faile - Sob Maj 02, 2009 08:41

Czyli nie można wysyłać życzeń świątecznych o jednakowej treści?
pamper - Śro Maj 06, 2009 22:28

jeden z punktow regulaminu ktory umozliwia naduzycia, tak jak w bankach. ale chyba tego nie wykorzystuja.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group