To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
GSM, Telefony, Smartfony, Telekomunikacja, Internet - Forum
Forum telekomunikacyjne dotyczące tematów związanych z GSM, telefonią stacjonarną, Internetem, radiokomunikacją i szeroko rozumianą telekomunikacją.

Samsung - Po co kamera w 7220?

jerzyk - Pią Kwi 23, 2010 18:04
Temat postu: Po co kamera w 7220?
Poradźcie starszemu facetowi - cojest potrzebne żeby wykorzystać kamerkę w 7220, ale nie tą w aparacie foto, ale na przedniej stronie. Rozumiem, że jak z kimś rozmawiam, to mozemnie widzieć, ale jak to zrobić i czy odbiorca też musi spełniać jakieś warunki?
Jeśli komuś zechce się odpowiedzieć, bardzo proszę o prosty język bo nie znam się na spr. technicznych... Dziękuję za pomoc.

ardsdz - Pią Kwi 23, 2010 19:36

Otóż drogi Panie, postaram się mówić zrozumiale.

Przednia kamerka służy do wideorozmów, czyli... wiadomo co. Pan mówi do telefonu, a druga osoba widzi Pana zarejestrowanego przez tą Pana przednią kamerkę. Przydaje się tryb głośnomówiący, bo inaczej to nie ma sensu.

Druga osoba też musi mieć coś podobnego, aby rozmowa mogła zostać nawiązana. Nazywa się to fachowo 3G, czyli trzecia generacja telefonów komórkowych. I telefon drugiej osoby również musi posiadać możliwość nawiązania połączenia wiedeorozmowy, czyli musi posiadać 3G.

Aby nawiązać wiedeorozmowę należy być w zasięgu 3G, potem w książce telefonicznej telefonu najechać na dany kontakt(osobę) i w opcjach dzownienia wybrać "nawiąż połączenie wideo", czy coś podobnego.

Muszę również dodać, że taka rozmowa jest nieco droższa od tradycyjnej i wciąż mało popularna, ja osobiście nie używam wcale.

Mam nadzieję, że wyjaśniłem :wink:

darkgee - Pią Kwi 23, 2010 20:38

Prościej się chyba nie da :mrgreen:
jerzyk - Pią Kwi 23, 2010 21:40

No i pięknie dziękuję. Wyczułem co prawda lekką ironię, ale przyjmuję ją, bo zasłużona. Pozdrawiam i... ten "Pan" niepotrzebnie bo zawsze myslałem, że na forach jesteśmy wszyscy na ty.