To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
GSM, Telefony, Smartfony, Telekomunikacja, Internet - Forum
Forum telekomunikacyjne dotyczące tematów związanych z GSM, telefonią stacjonarną, Internetem, radiokomunikacją i szeroko rozumianą telekomunikacją.

HTC - Uszkodzony wyświetlacz HTC Wildfire

sknerus - Nie Lis 28, 2010 23:42
Temat postu: Uszkodzony wyświetlacz HTC Wildfire
Mam trochę nietypowe pytanie. Zakupiłem właśnie na alledrogo telefon HTC Wildfire, i nie jestem pewien czy dobrze zrobiłem. Przez całą aukcję wszystko wydawało mi się OK, ale dopiero później, po wygranej aukcji zastanowił mnie cień na wyświetlaczu, czy jest to tylko odbicie jakiegoś obiektu, czy to walnięty wyświetlacz? Oto zdjęcie:

fotka

Może mnie ktoś upewnić? Wiem że trochę późno, ale może lepiej wszystko odkręcić póki nie wysłałem przelewu? Dodam tylko że w aukcji nie ma żadnej sugestii że jest uszkodzony wyświetlacz, a ja jestem początkujący w smartfonach.

darkgee - Pon Lis 29, 2010 17:45

Gdzie ty tam widzisz jakieś uszkodzenie? To fioletowe co się odbija w wyświetlaczu, to to samo co stanowi tło zdjęcia (jakaś taka dziwna figura).
ziomiwan - Pon Lis 29, 2010 22:47

To po prostu jakieś odbicie światła, czy też tła jak napisał darkgee.
Artfriel - Wto Lis 30, 2010 16:36

Żadnego uszkodzenia na wyświetlaczu nie widać, bez obaw.
sknerus - Czw Gru 16, 2010 17:43

Jestem już po odbiorze telefonu, i rzeczywiście wszystko OK z wyświetlaczem, ale takie myśli człowiekowi przychodzą do głowy gdy kupuje się coś po niskiej cenie, gdy nówki chodzą nawet po dwukrotnie wyższej cenie. Sęk tkwił w tym, że telefon jest sprowadzony, ma angielskie menu i ładowarkę, co w niczym mi nie przeszkadza.
tombit - Wto Gru 21, 2010 15:09

Jeśli nie działa dotyk, a LCD nie jest rozlany to nie trzeba wymieniać wszystkiego
Wystarczy kupic dotyk za 30-40zł na allegro i wymienic samemu

ziomiwan - Wto Gru 21, 2010 17:53