Orange, Netia, Dialog i innni operatorzy stacjonarni. A także operatorzy VoIP. - Problem z telefonem VoiP w TP
raffa76ello - Wto Kwi 17, 2012 11:32 Temat postu: Problem z telefonem VoiP w TP Witam! Mam internet i telefon VoiP w Telekomunikacji Polskiej podłączony do Liveboxa 2.0. Internet działa bez zarzutu; można też odbierać połączenia przychodzące telefonem. Problem polega na tym że nie działają połączenia wychodzące, miga zielona dioda ze słuchawką na Liveboxie i słychać wtedy informację "z tego urządzenia SIP nie można wykonać połączenia, proszę użyć normalnego telefonu". Czy ktoś miał już do czynienia z taką sytuacją; ewentualnie wie w czym tkwi problem? Nadmienię, że wymieniłem już Liveboxa i sytuacja się powtarza, może to wina telefonu (jest z wybieraniem tonowym) ale może powinien posiadać jakąś dodatkową funkcję. Proszę o pomoc...
raffa76ello - Pią Kwi 20, 2012 15:50 Temat postu: problem już rozwiązany Okazało się że przyczyną problemu jest telefon który generuje zbyt długie tony. Telefon należy wymienić lecz póki co korzystam z funkcji >redial< w telefonie - numer jest wybierany automatycznie szybciej przez co krótsze są tony. Rozwiązanie działa w 100%. Pozdrawiam...
|
|
|