GSM, Telefony, Smartfony, Telekomunikacja, Internet - Forum Forum poświęcone tematyce GSM, urządzeniom mobilnym, internetowi, nowym technologiom oraz szeroko rozumianej telekomunikacji
Wysłany: Pon Cze 15, 2009 21:07 Aktywacja numeru w Play
Witam! Mam taki problem, kupiłem telefon w Play 10 czerwca(Wiosenna Promocja 65) i do teraz mój numer nie został aktywowany, a co za tym idzie nie mogę odbierać i wykonywać żadnych połączeń itd. Pracownik w salonie Play upewnił mnie iż wszystko zostanie zrobione do 15 min. Niestety tak się nie stało numer mam już nie aktywny 5 dni( wyskakuje komunikat "Ograniczone usługi"). Dzwoniłem do Obsługi Klienta i co raz informowany bylem, że to już tylko kwestia paru godzin. W końcu zostałem poformowany, że mam udać się do salonu po duplikat karty SIM, tam niestety znowu problemy. Pracownik stwierdził, że nie ma w bazie danych tego konta klienta i musimy czekać. Chciałbym się dowiedzieć jakie mi przysługują prawa jako klientowi, czy mam prawo do jakieś reklamacji, zerwania umowy itp. Z góry dziękuje za odpowiedz.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Strona korzysta z plików cookies. Zapoznaj się z: Polityka Prywatności i Cookies Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.