GSM, Telefony, Smartfony, Telekomunikacja, Internet - Forum Forum poświęcone tematyce GSM, urządzeniom mobilnym, internetowi, nowym technologiom oraz szeroko rozumianej telekomunikacji
Wysłany: Czw Cze 08, 2006 07:14 Wada oprogramowania Nokia 6230i
Zakupiłem tel. Nokia 6230i u przedstawiciela Operatora GSM
Po przeprowadzeniu personalizacji telefonu stwierdziłem, iż ustawienia profilu dzwonka zmieniają się dowolnie niezależnie od zadanych parametrów ( dzwonek ciągły przechodzi w rosnący ). W dniu następnym udałem się do salonu Era GSM przedstawiłem problem w punkcie serwisowy i po blisko dwóch godzinach decyzją kierownictwa salonu wymieniono mi telefon na nowy.
Po ponowny przeprowadzeniu procesu personalizacji stwierdziłem, iż w posiadanym telefonie problem ustawień profilu dzwonka występuje również.
W dniu następnym udałem się do ASO Nokia. Jakież było moje zdziwienie, gdy usłyszałem, iż problem jest doskonale znany i jest to wina i wada fabryczna oprogramowania telefonu, o czym wiedzą wszyscy włącznie z firmą Nokia ( klienci jednak nie są o tym informowani !!! ).
Po godzinnej rozmowie przekazano mi również na piśmie informację o tym problemie.
Poinformowano mnie również, iż nie usuwa się tej wady, gdyż nie wszystkim przeszkadza i nie wpływa na funkcjonalność telefonu. Z tym ostatnim się nie zgodzę, gdyż np. jadąc samochodem i słuchając radia, telefonu poprostu nie słyszałem, a to już jest wada funkcjonalna. Co do pierwszego stwierdzenia - jeżeli coś ma wadę to się ją usuwa lub informuje się o jej istnieniu.
Cały ten czas już ponad 9 lat ( a również jeszcze w Centertelu ), używałem telefonów Nokia. Teraz kiedy miałem okazję wymienić telefon na nowy długo się wahałem, testowałem Sony Ericsson model D750i, ale jednak zdecydowałem się na model mniej zaawansowany technologicznie o słabszych parametrach, ale Nokie 6230i. Jestem wierny marce.
Dlatego zaistniały fakt mnie zaszokował w stopniu niewiarygodnym !!! Firma Nokia - marka, jakość, zaufanie - celowo oszukuje swoich klientów ukrywając wadę oprogramowania !!!!!! Marnuje mój czas i dezorganizuje moje życie zawodowe i prywatne, wymieniając wadliwe urządzenie na kolejne wadliwe !
Przypominam również, iż zawierając umowę cywilną kupna - sprzedaży i kupując telefon oczekiwałem towaru pełnowartościowego, sprawnego i wolnego od wad zarówno fizycznych jak i prawnych. Tymczasem zostałem oszukany i sprzedano mi towar obarczony wadą produkcyjną - fizyczną ( wadą istotną i funkcjonalną !!! ) czyli nie zgodny z zawartą umową. Ponieważ fakt istnienia takiej wady jest znany firmie Nokia domniemuję, iż wprowadzono mnie w błąd celowo, a to już jest niezgodne z KC i moim zdanie jest to poniżej poziomu firmy Nokia.
Cała sytuację uważam za skandaliczną i poddaję w wątpliwość etykę firmy Nokia. Jestem zawiedziony postawą ASO Nokia i użytymi stwierdzeniami, iż to nie wszystkim przeszkadza ! Jestem rozczarowany postawą firmy Nokia, która zamiast usunąć wadę telefonu ukrywa ją przed klientami ! To nie wstyd mylić się, popełniać błędy i mówić o tym oraz je naprawiać. Wstydem jest ukrywanie ich i oszukiwanie.
Całe to zdarzenie zniesmaczyło mnie i naraziło na straty, poniesienie dodatkowych kosztów o zmarnowanym czasie i nerwach nie wspominając.
Mniemam również, że firma Nokia poinformuje swoich klientów o zaistniałym problemie i niezwłocznie go usunie.
Mozesz opisac dokladniej co i jak spersonalizowales ze to wyszlo?
Mam (troche) spersanalizowana 6230i i nie zauwazylem nic nieprawidlowego - poza "rujnowaniem" melodii dzwonka po zmianie motywu.
Co do serwisow, kiedys podobna sytuacje widzialem w serwisie obslugujacym Sagema i Mitsubishi, jakas starsza babka reklamowala swojego Sagema koles z obslugi dosc skutecznie ja przekonal ze te telefony tak maja, nie ma co naprawiac jest ok i to tak ma byc i juz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Strona korzysta z plików cookies. Zapoznaj się z: Polityka Prywatności i Cookies Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.