GSM, Telefony, Smartfony, Telekomunikacja, Internet - Forum Forum poświęcone tematyce GSM, urządzeniom mobilnym, internetowi, nowym technologiom oraz szeroko rozumianej telekomunikacji
Wysłany: Pią Lip 09, 2010 11:50 Faq o przedluzaniu/rozwiazywaniu umowy.
Witam, wlasnie jestem w trakcie przedluzania umowy ze swoim operatorem i wpadlem na pomysl, ze moze by podpiac zamkniety watek z 1 postem zawierajacym FAQ (ang. Frequently Asked Questions - nie wszyscy musza znac ten skrot) odnosnie ww czynnosci? Mozliwosc edycji mialby tylko dajmy na to moderator i co jakis czas dodawalby podeslane mu nowe pytania, odpowiedzi, rady. Mysle, ze wielu osobom to by sie przydalo. Np dzisiaj jak chcialem zlozyc wniosek o nie przedluzanie umowy. Standardowo powiedzieli mi, ze wlasnie w tej sekundzie otrzymali informacje, ze system im padl i niesssstety nie moga przyjac mojego wniosku. Kilka lat temu bym w to uwierzyl, przyszedl kiedy indziej i znowu stal w kolejce jak kolek ale nie ze mna te numery . Powiedzialem, ze ile razy przychodze to maja padniety system a poza tym moge zostawic wniosek i sobie go wprowadza jak im system zacznie dzialac. I nagle jak za dotknieciem czarodziejskiej rozdzki system zaczal dzialac i rozmowa potoczyla sie dalej. To tylko przyklad, w watku moglyby np byc informacje w jakim terminie w stosunku do konca okresu rozliczeniowego (ile dni wczesniej) w ktorej sieci trzeba zlozyc wniosek o rozwiazanie umowy, zeby nie trzeba bylo dluzej czekac, "sztuczki" obslugi, ile wiecej mozna do jakiego abonamentu zarzadac minut/sms/wap itp. itd.
PS. druga sztuczka sprzedawcow ktora mi sie przypomniala: "to ja moze przyniose telefon". I jak juz przyniesie to czlowiek zaczyna tracic glowe bo porownuje swoj stary z tym nowym. Jeszcze z folia na ekranie w eleganckim pudelku, pachnacy nowoscia i sobie mysli, ze juz za chwile ten nowy lsniacy telefon moze byc jego. Dlatego radze z miejsca odmawiac.
Telefon: Samsung Wave S8500
Sieć GSM: Plus
Internet: AgaNet
Komunikator: GG Pomógł: 197 razy Dołączył: 21 Sie 2007 Posty: 4404 Skąd: Słupsk
Wysłany: Pią Lip 09, 2010 19:30
To nie ma sensu ponieważ zasady zmieniają się niemal non stop, a każdy operator oferuje rozwiązanie umowy w innym okresie oczekiwania, to samo tyczy się przedłużania umów.
_________________ Nokia 3310-> Siemens A50->SonyEricsson T230i->Samsung x200->Motorola V3->SonyEricsson K750i-> Samsung z370->Motorola Z8->Samsung U700->Samsung S7330-> Samsung U800-> S5230 Avila-> Samsung i550-> Samsung S7220/S7350-> Samsung Pixon-> Samsung Monte S5620/LG Bali-> LG Swift-> Samsung Wave S723-> Samsung Wave S8500-> Galaxy S
Telefon: Samsung Wave S8500
Sieć GSM: Plus
Internet: AgaNet
Komunikator: GG Pomógł: 197 razy Dołączył: 21 Sie 2007 Posty: 4404 Skąd: Słupsk
Wysłany: Nie Lip 11, 2010 14:46
Nie rozumiesz tego...
To cały czas się zmienia, można powiedzieć, że z miesiąca na miesiąc jest inaczej i taki temat niema sensu.
Informacje uzyskasz w każdym salonie swojego operatora i to jest wystarczające dla każdego.
Jeśli nie chce Ci się iść do salonu to piszesz email do danego operatora i odpisują Ci, jeśli nie email to dzwonisz do BOK i masz wszystkie informacje.
_________________ Nokia 3310-> Siemens A50->SonyEricsson T230i->Samsung x200->Motorola V3->SonyEricsson K750i-> Samsung z370->Motorola Z8->Samsung U700->Samsung S7330-> Samsung U800-> S5230 Avila-> Samsung i550-> Samsung S7220/S7350-> Samsung Pixon-> Samsung Monte S5620/LG Bali-> LG Swift-> Samsung Wave S723-> Samsung Wave S8500-> Galaxy S
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Strona korzysta z plików cookies. Zapoznaj się z: Polityka Prywatności i Cookies Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.