GSM, Telefony, Smartfony, Telekomunikacja, Internet - Forum Strona Główna GSM, Telefony, Smartfony, Telekomunikacja, Internet - Forum
Forum poświęcone tematyce GSM, urządzeniom mobilnym, internetowi, nowym technologiom oraz szeroko rozumianej telekomunikacji

FAQFAQ - PIERWSZA POMOC!!  regulaminREGULAMIN  SzukajSZUKAJ
 UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: gdzie, mozna, ponarzekac, strony

Strony gdzie można ponarzekać.
Autor Wiadomość
minuteman
Nowy(a) na forum


Dołączył: 28 Lip 2006
Posty: 6
Wysłany: Pią Lip 28, 2006 12:08   Strony gdzie można ponarzekać.

Wiem że są strony gdzie niezadowoleni klienci np Orange czy Ery mogą wylać swoją złość i opisać ich problemy. Co pomaga reszcie się strzec.

A czy ktoś z was wie o takiej stronie dla TP?

Bo miałbym kilka rzeczy do opisania :twisted:
 
     
stefanek71
Lubi porozmawiać na forum


Dołączył: 15 Sie 2005
Posty: 132
Wysłany: Nie Lis 05, 2006 17:42   

minuteman napisał/a:
A czy ktoś z was wie o takiej stronie dla TP?


Może spróbuj przez infolinię ponarzekac :mrgreen:
 
     
infrared
Bywa na forum


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 08 Lis 2006
Posty: 25
Wysłany: Śro Lis 08, 2006 18:17   

stefanek71 napisał/a:
minuteman napisał/a:
A czy ktoś z was wie o takiej stronie dla TP?


Może spróbuj przez infolinię ponarzekac :mrgreen:


ludzie trochę litości dla biednych pracowników infolinii :P my tam tylko pracujemy :P
a tak sobie myślałam ostatnio, że na stronie TP powinno być własnie forum albo coś w tym stylu :P żeby sobie moze kierownictwo uswiadomiło nastroje klientów :D
 
 
     
halohalo 
Administrator


Telefon: Nokia 6120 Classic
Sieć GSM: PlusGSM
Internet: Play na kartę
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 09 Lut 2005
Posty: 972
Wysłany: Śro Lis 08, 2006 22:25   

infrared napisał/a:
a tak sobie myślałam ostatnio, że na stronie TP powinno być własnie forum albo coś w tym stylu żeby sobie moze kierownictwo uswiadomiło nastroje klientów


Bardzo dobry pomysł :cool:
 
     
stefanek71
Lubi porozmawiać na forum


Dołączył: 15 Sie 2005
Posty: 132
Wysłany: Sob Lis 11, 2006 17:00   

infrared napisał/a:
ludzie trochę litości dla biednych pracowników infolinii my tam tylko pracujemy


Przecież wam za to płacą :?:
 
     
infrared
Bywa na forum


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 08 Lis 2006
Posty: 25
Wysłany: Nie Lis 12, 2006 17:10   

stefanek71 napisał/a:
infrared napisał/a:
ludzie trochę litości dla biednych pracowników infolinii my tam tylko pracujemy


Przecież wam za to płacą :?:


Nie. nam płacą za udzielanie informacji, wprowadzanie zamówień, przyjmowanie reklamacji itp itd. Po prostu za tzw. obsługę klienta. Nie płacą nam za wysłuchiwanie przekleństw, wyzwisk itp. itd. do czego się często sprowadza "narzekanie" klientów. Nie mówię tu oczywiście o wszystkich, ale niestety, brak kultury jest dosyć powszechny.
Oczywiście można zadzwonić na 9393 i powiedzieć, że co się myśli itd, my ewentualnie jezeli będzie taka możliwośc wprowadzimy chociażby skargę. Ale wylewanie złości na pracowników- no to jest jednak niehumanitarne :P tym bardziej, że jeżeli się oferuje komuś pomoc, oczywiście w zakresie swoich możliwości, często się słyszy rózne nieprzyjemne rzeczy...tak że wiesz.... zresztą najlepiej się zatrudnić tam chociażby na miesiąc, od razu się zmienia perspektywa...
 
 
     
halohalo 
Administrator


Telefon: Nokia 6120 Classic
Sieć GSM: PlusGSM
Internet: Play na kartę
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 09 Lut 2005
Posty: 972
Wysłany: Nie Lis 12, 2006 22:31   

Nie mieliście szkoleń typu: "Negocjacje z trudnym klientem"?
 
     
infrared
Bywa na forum


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 08 Lis 2006
Posty: 25
Wysłany: Nie Lis 12, 2006 23:01   

No mieliśmy, jeden film nam puścili :P akurat jeżeli chodzi o ten aspekt, nikt się tym tak naprawdę nie interesuje, oprócz doradców oczywiście. Chyba że tak jest tylko u mnie ;)
każdy musi sobie radzić we własnym zakresie. No niby są jakieś "techniki", ale raczej nie pomagają, a czasami wręcz przeciwnie. Aale to już inny temat :)
 
 
     
cinek2
Bywa na forum


Dołączył: 03 Kwi 2005
Posty: 46
Wysłany: Nie Lis 19, 2006 19:33   

A tak z ciekawości. Na co najczęściej narzekają klienci przez taką infolinię :?: :mrgreen:
 
     
infrared
Bywa na forum


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 08 Lis 2006
Posty: 25
Wysłany: Nie Lis 19, 2006 23:59   

zależy od dnia :D na neostradę - głownie na ceny jeżeli nie mogą skorzystać z promocji. Na
neostradę , że nie można podłaczyć. Na neostardę, że kurier nie dowiózł zestawu instalacyjnego. Na telefon - że trzeba go miec żeby miec neostradę :) i na tele 2.
i ogólnie są też tacy, co narzekają, bo bez tego życ nie mogą. Kiedy ludzie dostaja faktury standard to maksymalna podejrzliwość. Czyli reklamacje bezpłatnych połączeń, odsetek kilkudziesięciogroszowych, itp itd. W sumie tego ostatnio było najwięcej...
 
 
     
Ciekawe artykuły znalezione w sieci




Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group





Forum WędkarskieWędkarstwo

Strona korzysta z plików cookies. Zapoznaj się z: Polityka Prywatności i Cookies Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
mapa strony
Strona wygenerowana w 0,02 sekundy. Zapytań do SQL: 11

Nasz Portal:


halohalo.pl - to co najciekawsze w telekomunikacji


Polecamy:







Po godzinach:


Kredyty, Karty, Konta - najlepsze oferty!



Dodaj link, reklamę >>