GSM, Telefony, Smartfony, Telekomunikacja, Internet - Forum Forum poświęcone tematyce GSM, urządzeniom mobilnym, internetowi, nowym technologiom oraz szeroko rozumianej telekomunikacji
ludzie trochę litości dla biednych pracowników infolinii my tam tylko pracujemy
a tak sobie myślałam ostatnio, że na stronie TP powinno być własnie forum albo coś w tym stylu żeby sobie moze kierownictwo uswiadomiło nastroje klientów
Telefon: Nokia 6120 Classic
Sieć GSM: PlusGSM
Internet: Play na kartę Pomógł: 3 razy Dołączył: 09 Lut 2005 Posty: 972
Wysłany: Śro Lis 08, 2006 22:25
infrared napisał/a:
a tak sobie myślałam ostatnio, że na stronie TP powinno być własnie forum albo coś w tym stylu żeby sobie moze kierownictwo uswiadomiło nastroje klientów
ludzie trochę litości dla biednych pracowników infolinii my tam tylko pracujemy
Przecież wam za to płacą
Nie. nam płacą za udzielanie informacji, wprowadzanie zamówień, przyjmowanie reklamacji itp itd. Po prostu za tzw. obsługę klienta. Nie płacą nam za wysłuchiwanie przekleństw, wyzwisk itp. itd. do czego się często sprowadza "narzekanie" klientów. Nie mówię tu oczywiście o wszystkich, ale niestety, brak kultury jest dosyć powszechny.
Oczywiście można zadzwonić na 9393 i powiedzieć, że co się myśli itd, my ewentualnie jezeli będzie taka możliwośc wprowadzimy chociażby skargę. Ale wylewanie złości na pracowników- no to jest jednak niehumanitarne tym bardziej, że jeżeli się oferuje komuś pomoc, oczywiście w zakresie swoich możliwości, często się słyszy rózne nieprzyjemne rzeczy...tak że wiesz.... zresztą najlepiej się zatrudnić tam chociażby na miesiąc, od razu się zmienia perspektywa...
No mieliśmy, jeden film nam puścili akurat jeżeli chodzi o ten aspekt, nikt się tym tak naprawdę nie interesuje, oprócz doradców oczywiście. Chyba że tak jest tylko u mnie
każdy musi sobie radzić we własnym zakresie. No niby są jakieś "techniki", ale raczej nie pomagają, a czasami wręcz przeciwnie. Aale to już inny temat
zależy od dnia na neostradę - głownie na ceny jeżeli nie mogą skorzystać z promocji. Na
neostradę , że nie można podłaczyć. Na neostardę, że kurier nie dowiózł zestawu instalacyjnego. Na telefon - że trzeba go miec żeby miec neostradę i na tele 2.
i ogólnie są też tacy, co narzekają, bo bez tego życ nie mogą. Kiedy ludzie dostaja faktury standard to maksymalna podejrzliwość. Czyli reklamacje bezpłatnych połączeń, odsetek kilkudziesięciogroszowych, itp itd. W sumie tego ostatnio było najwięcej...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Strona korzysta z plików cookies. Zapoznaj się z: Polityka Prywatności i Cookies Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.