GSM, Telefony, Smartfony, Telekomunikacja, Internet - Forum Strona Główna GSM, Telefony, Smartfony, Telekomunikacja, Internet - Forum
Forum poświęcone tematyce GSM, urządzeniom mobilnym, internetowi, nowym technologiom oraz szeroko rozumianej telekomunikacji

FAQFAQ - PIERWSZA POMOC!!  regulaminREGULAMIN  SzukajSZUKAJ
 UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: gwarancyjna, naprawa

Naprawa gwarancyjna
Autor Wiadomość
Zontas 
Nowy(a) na forum
Ukasz


Telefon: SE Xperia Neo V
Sieć GSM: T-Mobile
Internet: KolNET
Komunikator: GG
Wiek: 32
Dołączył: 08 Sie 2012
Posty: 1
Skąd: Bielsko-Biała
  Wysłany: Śro Sie 08, 2012 12:55   Naprawa gwarancyjna

Witam kolegów. Jestem nowy na forum więc jeśli coś źle zrobiłem to przepraszam. Sprawa jest taka, iż moja Neo V miała pewną wadę co do ekranu. 11 lipca tego roku, oddałem ją do serwisu. Ekspedient powiedział mi, że poczekam tydzień, góra dwa. No dobrze, poczekałem i 3 i w dodatku w sobotę doczekam się 4 tygodnia. Powiedzcie mi jeśli możecie, ile prawnie może trwać taka naprawa? I jeśli w ogóle jest coś takiego jak prawny okres naprawy, to czy mogę czegoś żądać od serwisu po jej upływie? Z góry dziękuję i pozdrawiam :wink:
 
 
     
ziomiwan 
Nowy Operator
Pro Publico Bono



Telefon: Samsung Wave S8500
Sieć GSM: Plus
Internet: AgaNet
Komunikator: GG
Pomógł: 197 razy
Dołączył: 21 Sie 2007
Posty: 4404
Skąd: Słupsk
Wysłany: Czw Sie 16, 2012 12:52   

Przecież wszystko jest napisane w karcie gwarancyjnej. Tak ciężko jest przeczytać te 3-5małych karteczek??
_________________
Nokia 3310-> Siemens A50->SonyEricsson T230i->Samsung x200->Motorola V3->SonyEricsson K750i-> Samsung z370->Motorola Z8->Samsung U700->Samsung S7330-> Samsung U800-> S5230 Avila-> Samsung i550-> Samsung S7220/S7350-> Samsung Pixon-> Samsung Monte S5620/LG Bali-> LG Swift-> Samsung Wave S723-> Samsung Wave S8500-> Galaxy S

Kto pod kim kopie, ten znam o Tobie plotki...
 
 
     
Ledon_pl 
Nowy(a) na forum


Dołączył: 04 Lip 2012
Posty: 14
Wysłany: Pon Sie 20, 2012 12:24   

Dokładnie jak powyżej,sprawdź sobie na karcie gwarancyjnej jakie są jej warunki i będziesz wiedział. Poza tym 3 tygodnie to i tak stosunkowo niewielki okres czasu jak na gwarancję firmową :wink:
 
     
miloszlub 
Lubi porozmawiać na forum


Telefon: Lenovo C2 Power LTE Dual SIM
Sieć GSM: play
Dołączył: 15 Sie 2005
Posty: 116
Wysłany: Śro Wrz 05, 2012 13:54   

Zontas, no i jak ta sprawa się skończyła?
 
     
Ciekawe artykuły znalezione w sieci




Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group





Forum WędkarskieWędkarstwo

Strona korzysta z plików cookies. Zapoznaj się z: Polityka Prywatności i Cookies Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
mapa strony
Strona wygenerowana w 0,02 sekundy. Zapytań do SQL: 11

Nasz Portal:


halohalo.pl - to co najciekawsze w telekomunikacji


Polecamy:







Po godzinach:


Kredyty, Karty, Konta - najlepsze oferty!



Dodaj link, reklamę >>