GSM, Telefony, Smartfony, Telekomunikacja, Internet - Forum Strona Główna GSM, Telefony, Smartfony, Telekomunikacja, Internet - Forum
Forum poświęcone tematyce GSM, urządzeniom mobilnym, internetowi, nowym technologiom oraz szeroko rozumianej telekomunikacji

FAQFAQ - PIERWSZA POMOC!!  regulaminREGULAMIN  SzukajSZUKAJ
 UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: klientow, mln, orange, polska, ponad, przeniosl

Orange Polska przeniósł ponad 3 mln klientów
Autor Wiadomość
halopress 
Aktywnie działa na forum


Telefon: samsung
Dołączyła: 13 Mar 2010
Posty: 970
Wysłany: Śro Lis 30, 2016 11:21   Orange Polska przeniósł ponad 3 mln klientów

Ponad 3 mln klientów Orange, korzystających z usług stacjonarnych np. telefonu, internetu i telewizji, otrzymuje obecnie faktury wystawiane przez nowy system billingowy. Bezpieczne przeniesienie ich do nowego środowiska rozliczeniowego zrealizowała firma Asseco.

Zmiana daje możliwość tworzenia bardziej elastycznych ofert, zapewnia też większą automatyzację procesów obsługi klienta. Jest to zgodne ze strategią Orange, której celem jest m.in. utrzymanie szerokiej oferty sprzedażowej i najwyższej jakości dostarczanych klientom usług.

Prace trwały od marca 2014 do października 2016. Główny nacisk położono na bezpieczeństwo oraz jakość i spójność migrowanych danych.

– Najważniejszym efektem projektu jest usprawnienie procesów rozliczania klientów Orange Polska. Nowe środowisko rozliczeniowe oznacza dla nas także nowe możliwości dalszego rozwoju – powiedział Marcin Zagdański, Dyrektor IT Obszaru BSS w Orange Polska.

– Uproszczone i zautomatyzowane zostały procesy, które wcześniej wymagały pracy manualnej. Dzięki wdrożeniu cykli bilingowych, przyspieszony został proces rozliczania i przygotowywania faktur dla klientów – powiedział Jacek Krupa, Dyrektor Fakturowania, Rozliczeń i Windykacji, który kierował programem migracji danych.

– Przeprowadziliśmy operację na systemie rozliczeniowym, który stanowi podstawę przychodów Operatora. Asseco dokonało jej bez zakłócenia funkcjonowania Orange oraz negatywnego wpływu na klienta końcowego. Nie byłoby sukcesu tego przedsięwzięcia bez bardzo dobrej współpracy i zrozumienia po stronie zespołu Orange – powiedział Karol Maroszek Dyrektor Działu Realizacji Projektów w Pionie Telekomunikacji i Mediów Asseco Poland.

źródło:
http://biuroprasowe.orang...u-billingowego/
 
     
Ciekawe artykuły znalezione w sieci




Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group





Forum WędkarskieWędkarstwo

Strona korzysta z plików cookies. Zapoznaj się z: Polityka Prywatności i Cookies Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
mapa strony
Strona wygenerowana w 0,02 sekundy. Zapytań do SQL: 12

Nasz Portal:


halohalo.pl - to co najciekawsze w telekomunikacji


Polecamy:







Po godzinach:


Kredyty, Karty, Konta - najlepsze oferty!



Dodaj link, reklamę >>