GSM, Telefony, Smartfony, Telekomunikacja, Internet - Forum Strona Główna GSM, Telefony, Smartfony, Telekomunikacja, Internet - Forum
Forum poświęcone tematyce GSM, urządzeniom mobilnym, internetowi, nowym technologiom oraz szeroko rozumianej telekomunikacji

FAQFAQ - PIERWSZA POMOC!!  regulaminREGULAMIN  SzukajSZUKAJ
 UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: drvline, platforme, prezentuje, samsung

Samsung prezentuje platformę DRVLINE
Autor Wiadomość
halopress 
Aktywnie działa na forum


Telefon: samsung
Dołączyła: 13 Mar 2010
Posty: 970
Wysłany: Wto Sty 09, 2018 18:40   Samsung prezentuje platformę DRVLINE

Samsung prezentuje platformę DRVLINE™ – śmiały krok w kierunku przyszłości autonomicznej

Otwarta, modułowa, skalowalna platforma jest pierwszą w swoim rodzaju; umożliwia producentom samochodów tworzenie zaawansowanych, indywidualnie dostosowanych samochodów przyszłości

Firma Samsung Electronics zaprezentowała dziś nową platformę Samsung DRVLINE™, dzięki której pozycjonuje się jako najlepszy partner dla producentów OEM i dostawców MaaS (Mobilność jako usługa) na rynku pojazdów autonomicznych. DRVLINE™ to otwarta, modułowa i skalowalna platforma sprzętowa i programowa, która pozwala branży motoryzacyjnej projektować pojazdy zintegrowane z najnowocześniejszymi rozwiązaniami technologicznymi, a także tworzyć fundamenty dla flot przyszłości.

– Samochody jutra zrewolucjonizują nasz społeczeństwo. Zmienią sposób, w jaki się poruszamy i sprawią, że nasze drogi staną się bezpieczniejsze – powiedział Young Sohn, President and Chief Strategy Officer w Samsung Electronics i Chairman of the Board w HARMAN. – Utworzenie platformy autonomicznej jest ogromnym i skomplikowanym wyzwaniem, dlatego wymaga ścisłej współpracy całej branży. Za pośrednictwem platformy DRVLINE zapraszamy najlepszych i najzdolniejszych w przemyśle motoryzacyjnym, aby dołączyli do nas i już dzisiaj pomogli w kształtowaniu samochodu jutra.

Ogłoszenie przez firmę Samsung platformy na targach CES następuje rok po przełomowych dla spółki wydarzeniach. Należą do nich: przejęcie wartej 8 miliardów dolarów spółki technologicznej HARMAN i stworzenie wspólnie z nią strategicznej jednostki organizacyjnej dedykowanej branży motoryzacyjnej; powołanie Samsung Automotive Innovation Fund o wartości 300 milionów dolarów oraz serii inwestycji i partnerstw mających na celu współpracę w sektorze motoryzacyjnym.

Wiele platform sprzętowych i programowych dla pojazdów autonomicznych sprawia, że użytkownik końcowy jest zmuszony do przyjęcia określonej technologii na zasadzie pakietu „wszystko albo nic”. Platforma DRVLINE™ została jednak zaprojektowana tak, aby dostawcy mogli współpracować, oprogramowanie można było dostosować lub ulepszać, a poszczególne elementy i technologie można było dodawać lub usuwać zgodnie z potrzebami. Dzięki temu platforma będzie przygotowana na innowacje, które nastąpią w przyszłości – co jest istotnym czynnikiem w tak szybko zmieniającej się branży: producenci OEM mogą wprowadzać na rynek najbardziej zaawansowane istniejące technologie autonomiczne, jednocześnie pracując nad innowacjami zmierzającymi do osiągnięcia 5 poziomu automatyzacji.

Platforma DRVLINE™ zawiera najlepsze w swojej klasie elementy i technologie, w których wykorzystano globalne doświadczenie firmy Samsung w elektronice, Internecie rzeczy i systemach wbudowanych, w tym pokładowych systemach obliczeniowych do automatyzacji poziomów 3, 4 i 5. Zawiera także zupełnie nowy system kamer przednich ADAS, stworzony przez firmy Samsung i HARMAN, zaprojektowany z myślą o wkrótce wprowadzanych standardach programu oceny nowych samochodów (NCAP). Należą do nich ostrzeganie o opuszczaniu pasa ruchu, o niebezpieczeństwie kolizji, wykrywanie pieszych i automatyczne hamowanie awaryjne.

Podczas prowadzenia samochodu mózg człowieka stale wykonuje niezwykle złożone obliczenia – powiedział John Absmeier, SVP Autonomous/ADAS Strategic Business Unit w HARMAN i VP Smart Machines w Samsung Electronics. Jak daleko jest ta latarnia? Czy ten pieszy wejdzie na jezdnię? Ile czasu upłynie zanim światło żółte zmieni się w czerwone? Przemysł dokonał niesamowitych postępów w dziedzinie automatyzacji, ale zdolność obliczeniowa systemów pokładowych samochodów jest nadal daleka od mocy obliczeniowej naszych mózgów. Platforma DRVLINE dzięki otwartości i możliwościom obliczeniowym jest pierwszym ważnym krokiem w kierunku budowy ekosystemu zapewniającego pełną autonomię.

    Samsung pojawia się na targach CES obok kilku swoich partnerów w dziedzinie ADAS i pojazdów kierowanych autonomicznie, w tym m.in.:

    - Oprogramowanie: TTTech, AImotive, Hella Aglaia, Renovo Auto
    - Pokładowe systemy obliczeniowe: Graphcore, ThinCi, Infineon
    - Łączność: Autotalks, Valens
    - Czujniki: Quanergy, Tetravue, Oculii, Innoviz





źródło: Otwarta, modułowa, skalowalna platforma jest pierwszą w swoim rodzaju; umożliwia producentom samochodów tworzenie zaawansowanych, indywidualnie dostosowanych samochodów przyszłości

Firma Samsung Electronics zaprezentowała dziś nową platformę Samsung DRVLINE™, dzięki której pozycjonuje się jako najlepszy partner dla producentów OEM i dostawców MaaS (Mobilność jako usługa) na rynku pojazdów autonomicznych. DRVLINE™ to otwarta, modułowa i skalowalna platforma sprzętowa i programowa, która pozwala branży motoryzacyjnej projektować pojazdy zintegrowane z najnowocześniejszymi rozwiązaniami technologicznymi, a także tworzyć fundamenty dla flot przyszłości.

– Samochody jutra zrewolucjonizują nasz społeczeństwo. Zmienią sposób, w jaki się poruszamy i sprawią, że nasze drogi staną się bezpieczniejsze – powiedział Young Sohn, President and Chief Strategy Officer w Samsung Electronics i Chairman of the Board w HARMAN. – Utworzenie platformy autonomicznej jest ogromnym i skomplikowanym wyzwaniem, dlatego wymaga ścisłej współpracy całej branży. Za pośrednictwem platformy DRVLINE zapraszamy najlepszych i najzdolniejszych w przemyśle motoryzacyjnym, aby dołączyli do nas i już dzisiaj pomogli w kształtowaniu samochodu jutra.

Ogłoszenie przez firmę Samsung platformy na targach CES następuje rok po przełomowych dla spółki wydarzeniach. Należą do nich: przejęcie wartej 8 miliardów dolarów spółki technologicznej HARMAN i stworzenie wspólnie z nią strategicznej jednostki organizacyjnej dedykowanej branży motoryzacyjnej; powołanie Samsung Automotive Innovation Fund o wartości 300 milionów dolarów oraz serii inwestycji i partnerstw mających na celu współpracę w sektorze motoryzacyjnym.

Wiele platform sprzętowych i programowych dla pojazdów autonomicznych sprawia, że użytkownik końcowy jest zmuszony do przyjęcia określonej technologii na zasadzie pakietu „wszystko albo nic”. Platforma DRVLINE™ została jednak zaprojektowana tak, aby dostawcy mogli współpracować, oprogramowanie można było dostosować lub ulepszać, a poszczególne elementy i technologie można było dodawać lub usuwać zgodnie z potrzebami. Dzięki temu platforma będzie przygotowana na innowacje, które nastąpią w przyszłości – co jest istotnym czynnikiem w tak szybko zmieniającej się branży: producenci OEM mogą wprowadzać na rynek najbardziej zaawansowane istniejące technologie autonomiczne, jednocześnie pracując nad innowacjami zmierzającymi do osiągnięcia 5 poziomu automatyzacji.

Platforma DRVLINE™ zawiera najlepsze w swojej klasie elementy i technologie, w których wykorzystano globalne doświadczenie firmy Samsung w elektronice, Internecie rzeczy i systemach wbudowanych, w tym pokładowych systemach obliczeniowych do automatyzacji poziomów 3, 4 i 5. Zawiera także zupełnie nowy system kamer przednich ADAS, stworzony przez firmy Samsung i HARMAN, zaprojektowany z myślą o wkrótce wprowadzanych standardach programu oceny nowych samochodów (NCAP). Należą do nich ostrzeganie o opuszczaniu pasa ruchu, o niebezpieczeństwie kolizji, wykrywanie pieszych i automatyczne hamowanie awaryjne.

Podczas prowadzenia samochodu mózg człowieka stale wykonuje niezwykle złożone obliczenia – powiedział John Absmeier, SVP Autonomous/ADAS Strategic Business Unit w HARMAN i VP Smart Machines w Samsung Electronics. Jak daleko jest ta latarnia? Czy ten pieszy wejdzie na jezdnię? Ile czasu upłynie zanim światło żółte zmieni się w czerwone? Przemysł dokonał niesamowitych postępów w dziedzinie automatyzacji, ale zdolność obliczeniowa systemów pokładowych samochodów jest nadal daleka od mocy obliczeniowej naszych mózgów. Platforma DRVLINE dzięki otwartości i możliwościom obliczeniowym jest pierwszym ważnym krokiem w kierunku budowy ekosystemu zapewniającego pełną autonomię.

Samsung pojawia się na targach CES obok kilku swoich partnerów w dziedzinie ADAS i pojazdów kierowanych autonomicznie, w tym m.in.:

Oprogramowanie: TTTech, AImotive, Hella Aglaia, Renovo Auto
Pokładowe systemy obliczeniowe: Graphcore, ThinCi, Infineon
Łączność: Autotalks, Valens
Czujniki: Quanergy, Tetravue, Oculii, Innoviz
 
     
Ciekawe artykuły znalezione w sieci




Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group





Forum WędkarskieWędkarstwo

Strona korzysta z plików cookies. Zapoznaj się z: Polityka Prywatności i Cookies Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
mapa strony
Strona wygenerowana w 0,02 sekundy. Zapytań do SQL: 11

Nasz Portal:


halohalo.pl - to co najciekawsze w telekomunikacji


Polecamy:







Po godzinach:


Kredyty, Karty, Konta - najlepsze oferty!



Dodaj link, reklamę >>