GSM, Telefony, Smartfony, Telekomunikacja, Internet - Forum Strona Główna GSM, Telefony, Smartfony, Telekomunikacja, Internet - Forum
Forum telekomunikacyjne dotyczące tematów związanych z GSM, telefonią stacjonarną, Internetem, radiokomunikacją i szeroko rozumianą telekomunikacją.

FAQFAQ - PIERWSZA POMOC!!  regulaminREGULAMIN  SzukajSZUKAJ
 UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: gsm, quotodbiciequot, sygnalu

Przesunięty przez: halohalo
Pon Sty 18, 2016 18:50
"Odbicie" sygnału GSM
Autor Wiadomość
Mag
Nowy(a) na forum


Dołączył: 29 Kwi 2014
Posty: 1
Wysłany: Wto Kwi 29, 2014 20:33   "Odbicie" sygnału GSM

Witam. Chciałabym zapytać, czy jest możliwe, aby w jakiś sposób (nie wiem jaki - nie znam się) możliwe było "odbicie" sygnału GSM? Chodzi o to, że osoba, do której próbowałam się dodzwonić korzysta z Samsunga S4 (ang oprogramowanie, kupiony w UK). Wykonując do niej połączenia, czy też wysyłając smsy słyszę sygnał wykonywanego połączenia, a w przypadku smsów dostaje raporty doreczen. Osoba ta jednak wcale nie widzi ani nadchodzących połączeń, ani wiadomości (zasięg niby ma, sama może wykonywać połączenia, ale nadchodzące polaczenia i smsy idą jakby w głuchą przestrzeń). A najdziwniejsze jest to, że wykonując do niej połączenia z Polski słyszałam ten typowy (nazwijmy go "długim") sygnał wykonywanego połączenia. Gdy wjechałam do Wielkiej Brytanii (gdzie sygnały są "krótkie"), podczas wykonywania połączenia do tej osoby słyszałam sygnał nie polski, a brytyjski (czyli ten charakterystyczny tylko dla UK). Co najdziwniejsze, ta osoba była w tym czasie w Polsce. I pytanie brzmi: czy jest możliwe, aby zepsuty telefon w jakiś "magiczny" sposób odbijał sygnał, przez co ja w słuchawce słyszę sygnał własnego operatora (tj. brytyjskiego) a nie polskiego? Bo skąd u osoby przebywającej w Polsce sygnał od brytyjskiego operatora?? Mam nadzieje, że jasno opisałam problem. Dzięki z góry za pomoc. Poz