GSM, Telefony, Smartfony, Telekomunikacja, Internet - Forum Strona Główna GSM, Telefony, Smartfony, Telekomunikacja, Internet - Forum
Forum telekomunikacyjne dotyczące tematów związanych z GSM, telefonią stacjonarną, Internetem, radiokomunikacją i szeroko rozumianą telekomunikacją.

FAQFAQ - PIERWSZA POMOC!!  regulaminREGULAMIN  SzukajSZUKAJ
 UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: firm, nowy, obslugi, standard, tmobile, wprowadza

T-Mobile wprowadza nowy standard obsługi firm
Autor Wiadomość
halohalo 
Administrator


Telefon: Nokia 6120 Classic
Sieć GSM: PlusGSM
Internet: Play na kartę
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 09 Lut 2005
Posty: 964
Wysłany: Sob Paź 24, 2015 06:32   T-Mobile wprowadza nowy standard obsługi firm

T-Mobile Polska kontynuuje proces budowania nowego podejścia do biznesu. Zadowolenie i satysfakcja Klientów są najwyższym priorytetem firmy. Dlatego, zaczynając od segmentu małych i średnich przedsiębiorstw stopniowo rozpocznie wprowadzanie nowych standardów obsługi wraz z ulepszoną ofertę dla lojalnych klientów.

T-Mobile Polska zmienia podejście zarówno do oferty, jak i obsługi. Operator przeprowadził dogłębną analizę rynku telefonii komórkowej i badania dotyczące oczekiwań Klientów co do korzystania z usług świadczonych przez firmy telekomunikacyjne. Bazując na ich wynikach zaplanował istotne zmiany w działalności.

„Chcemy zmienić nasze postrzeganie i zaprezentować nowe podejście. Planujemy zmiany we wszystkich obszarach funkcjonowania firmy patrząc na nie z perspektywy oczekiwań Klientów, począwszy od uproszczenia portfela produktów i usług, skończywszy na przearanżowaniu procesów wewnętrznych”- mówi Adam Sawicki, Prezes T-Mobile Polska.

24 października br. T-Mobile Polska wprowadzi nowe standardy obsługi firm z segmentu małych i średnich przedsiębiorstw. Przedstawi konkretne zobowiązania, które wynikają z analizy oczekiwań Klientów oraz ich wskazań co do pożądanego modelu współpracy.

„Klienci jasno powiedzieli nam, że oczekują docenienia. Chcą by operator udzielił im wsparcia, gdy tego potrzebują oraz by nagrodził ich lojalność. Dlatego wprowadzamy dla nich nowe standardy wychodząc od jasnych zasad obsługi, a na zrozumiałej i atrakcyjnej ofercie kończąc” – mówi Igor Matejov, Członek Zarządu, Dyrektor ds. Rynku Biznesowego T-Mobile Polska.

W ramach nowego podejścia T-Mobile zobowiązał się, że:
będzie priorytetowo podchodził do obsługi przedsiębiorców dzięki przeznaczonej dla nich infolinii i dedykowanych stanowiskach dla firm w punktach sprzedaży,
9 na 10 spraw rozwiązanych zostanie przy pierwszym kontakcie,
doceni staż w sieci, proponując stałym Klientom ofertę lepszą od tej dla nowych użytkowników.

W ramach oferty Stali mają lepiej, klienci będą mogli wybrać jedną z trzech dodatkowych korzyści: 2 x więcej Internetu, nawigację NaviExpert w ofercie z telefonem lub pakiet Norton 360™ w ofercie mobilnego Internetu LTEprzez cały czas trwania umowy lub nawet 200 zł rabatu na wybrane urządzenie.

To dopiero początek. T-Mobile w ciągu najbliższych miesięcy wprowadzi kolejne zmiany, aby korzystanie z usług firmy stało się jeszcze prostsze dla jej wszystkich Klientów.

Źródło:
http://firma.t-mobile.pl/...14ae59ed30f23ab
_________________

 
     
halohalo 
Administrator


Telefon: Nokia 6120 Classic
Sieć GSM: PlusGSM
Internet: Play na kartę
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 09 Lut 2005
Posty: 964
Wysłany: Nie Gru 06, 2015 11:36   

Klienci T-Mobile docenili nowy standard obsługi dla firm. Pierwsze wyniki „Hitów od T-Mobile”

Wsłuchanie się w potrzeby Klientów przynosi efekty – T-Mobile jest tego najlepszym przykładem! Niespełna 2 miesiące temu (24 października br.) operator wprowadził nowe standardy obsługi, a już notuje wzrost satysfakcji Klientów i zwiększenie sprzedaży ofert dla biznesu.


W październiku Adam Sawicki, Prezes T-Mobile Polska, poinformował o zmianie standardów obsługi Klientów z segmentu małych i średnich przedsiębiorstw. T-Mobile wprowadził między innymi priorytetową obsługę Klienta biznesowego, zobowiązał się do rozwiązywania 9 na 10 spraw przy pierwszym kontakcie oraz zaprezentował lepszą ofertę dla lojalnych Klientów.

„Hity od T-Mobile” w liczbach

„Przed wprowadzeniem nowych standardów obsługi i zmian w ofercie dla segmentu MŚP dokładnie zbadaliśmy potrzeby i oczekiwania Klientów” – mówi Marta Szwakopf, Kierownik Działu Marketingu SOHO. „Pozytywna reakcja przedsiębiorców oraz pierwsze wzrosty sprzedaży po niespełna dwóch miesiącach od wprowadzenia zmian, są najlepszym dowodem na to, że przyjęta przez nas strategia przynosi efekty. Szczególnie dumni jesteśmy ze wzrostu współczynnika polecenia T-Mobile jako operatora – już 9 na 10 Klientów biznesowych poleciłoby T-Mobile swoim partnerom biznesowym czy współpracownikom. A jak powszechnie wiadomo ten właśnie wskaźnik – rekomendacji, jest jednym z kluczowych dla każdego operatora”.



Z przeprowadzonego w listopadzie – po niespełna dwóch miesiącach od wprowadzenia nowych standardów – badania satysfakcji Klientów T-Mobile wynika, że rośnie zadowolenie Klientów korzystających zarówno z Call Center i sklepów. Obecnie przy pierwszym kontakcie z konsultantem T-Mobile rozwiązuje aż 9,7 z 10 spraw zgłoszonych przez klientów biznesowych. W/w współczynnik polecenia w skali ostatniego miesiąca wzrósł o 11 pp. Punkty sprzedaży T-Mobile odwiedziło w ostatnim miesiącu o 18% więcej Klientów biznesowych. Ruch na stronie www.t-mobile.pl/dlafirm wzrósł o blisko 10%, a o 20% wzrosła liczba aneksów podpisanych przez ten kanał sprzedaży. W efekcie widać także pierwsze wzrosty sprzedaży, szczególnie w segmencie data. Największą popularnością wśród przedsiębiorców cieszy się obecnie oferta „Nielimitowany Internet LTE do biura” dla przenoszących Internet stacjonarny – jej sprzedaż wzrosła już o niemal 25%.

„Hity od T-Mobile” z Tomaszem Kotem specjalnie dla biznesu

Zmianie podejścia do Klientów biznesowych i wprowadzeniu dla nich nowej oferty towarzyszy kampania reklamowa „Hity od T-Mobile”, oparta przede wszystkim na melodyjnych i zapadających w pamięć spotach z udziałem Tomasza Kota. T-Mobile zmiany rozpoczyna od segmentu SOHO, a nowe podejście będzie sukcesywnie wdrażane również dla innych grup klientów.

Źródło:
http://firma.t-mobile.pl/...4159af8f3f6e957
_________________

 
     
Ciekawe artykuły znalezione w sieci




Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group





Forum WędkarskieWędkarstwo

Strona korzysta z plików cookies. Zapoznaj się z: Polityka Prywatności i Cookies Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
mapa strony
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 11

Nasz Portal:


halohalo.pl - to co najciekawsze w telekomunikacji


Polecamy:







Po godzinach:


Kredyty, Karty, Konta - najlepsze oferty!



Dodaj link, reklamę >>