GSM, Telefony, Smartfony, Telekomunikacja, Internet - Forum Strona Główna GSM, Telefony, Smartfony, Telekomunikacja, Internet - Forum
Forum poświęcone tematyce GSM, urządzeniom mobilnym, internetowi, nowym technologiom oraz szeroko rozumianej telekomunikacji

FAQFAQ - PIERWSZA POMOC!!  regulaminREGULAMIN  SzukajSZUKAJ
 UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: e250, samsung

Samsung E250
Autor Wiadomość
19xXx90 
Nowy(a) na forum


Dołączyła: 29 Sie 2009
Posty: 2
Wysłany: Sob Sie 29, 2009 12:56   Samsung E250

Witam, w zeszłym roku kupiłam w jednym sklepie internetowym Samsunga E250, mam jeszcze na niego rok gwarancji. Ostatnio coś mi sie stalo z wyświetlaczem, jest cały biały i przechodzą przez niego dwa czarne paski, z tego co sie dowiedzialam, to trzeba wymienic jakąś taśme. Czy naprawa tego równiez obejmuje gwarancje i nic nie bede musiala płacic? Jeszcze mam taki problemik, ja jestem z Katowic, a sklep internetowy w ktorym zamawialam znajduje sie w Krakowie, tak wiec gdzie sie mam zgłosic z tym telefonikiem? Mam sie skontaktowac z tym sprzedawcą, czy jak? Bardzo prosze o odpowiedz, pozdrawiam :)
 
     
darkgee 
Spec
Per Aspera Ad Astra



Telefon: Sony Xperia Z1 Compact
Sieć GSM: Heyah
Internet: Neostrada
Komunikator: GG
Pomógł: 132 razy
Wiek: 32
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 2321
Skąd: Wilków
Wysłany: Sob Sie 29, 2009 16:14   

Raczej to tasiemka puściła. Musisz po prostu skontaktować się ze sprzedawca i dowiedzieć się co i jak.
_________________
Nokia 6100->Sony Ericsson K300i->Motorola e770v->Sony Ericsson K800i->Nokia E51-> Nokia 5530-> LG GT540 Swift-> HTC 7 Trophy-> Samsung Galaxy S-> LG L9-> OnePlus One-> Sony Xperia Z1 Compact
 
 
     
ziomiwan 
Nowy Operator
Pro Publico Bono



Telefon: Samsung Wave S8500
Sieć GSM: Plus
Internet: AgaNet
Komunikator: GG
Pomógł: 197 razy
Dołączył: 21 Sie 2007
Posty: 4404
Skąd: Słupsk
Wysłany: Sob Sie 29, 2009 16:56   

Jeśli chodzi o gwarancję to raczej wystarczy napisać do samsung polska i przedstawić im wszystko. Wtedy oni napiszą Ci co masz zrobić, gdzie wysłać telefon itd.
Co do problemu z wyświetlaczem to też myślę że to tasiemka, ale nie zawsze serwis uznaje naprawę tej części tłumacząc iż jest to część która z biegiem czasu i w miarę użytkowania wyrabia się i przeciera. Ale znajomej ostatnio w U700 wymienili na gwarancji bez problemu.
_________________
Nokia 3310-> Siemens A50->SonyEricsson T230i->Samsung x200->Motorola V3->SonyEricsson K750i-> Samsung z370->Motorola Z8->Samsung U700->Samsung S7330-> Samsung U800-> S5230 Avila-> Samsung i550-> Samsung S7220/S7350-> Samsung Pixon-> Samsung Monte S5620/LG Bali-> LG Swift-> Samsung Wave S723-> Samsung Wave S8500-> Galaxy S

Kto pod kim kopie, ten znam o Tobie plotki...
 
 
     
19xXx90 
Nowy(a) na forum


Dołączyła: 29 Sie 2009
Posty: 2
Wysłany: Nie Sie 30, 2009 22:54   

dzięki za odpowiedzi :) zdecydowałam, że nie bede marnować czasu na pisanie do nich, itd, bo to wszystko pewnie długo potrwa, znajomy mi to szybciutko jutro ponaprawia ;) pozdrawiam :)
 
     
Ciekawe artykuły znalezione w sieci




Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group





Forum WędkarskieWędkarstwo

Strona korzysta z plików cookies. Zapoznaj się z: Polityka Prywatności i Cookies Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
mapa strony
Strona wygenerowana w 0,01 sekundy. Zapytań do SQL: 10

Nasz Portal:


halohalo.pl - to co najciekawsze w telekomunikacji


Polecamy:







Po godzinach:


Kredyty, Karty, Konta - najlepsze oferty!



Dodaj link, reklamę >>