GSM, Telefony, Smartfony, Telekomunikacja, Internet - Forum Forum poświęcone tematyce GSM, urządzeniom mobilnym, internetowi, nowym technologiom oraz szeroko rozumianej telekomunikacji
Jest to mój pierwszy post, więc za błędy przepraszam.
Mam aktualnie telefon na abonament w sieci ERA. Chciałbym przejść do MixPlusa. W erze umowa mi się kończy 6 października. Co muszę zrobić (wszystko po kolei), żeby zachować stary numer i ile trzeba będzie czekać, aż będę mógł skorzystać z MixPlusa (Rarka, Samsung Avila 42 doładowania/30 zł).
Telefon: Samsung Wave S8500
Sieć GSM: Plus
Internet: AgaNet
Komunikator: GG Pomógł: 197 razy Dołączył: 21 Sie 2007 Posty: 4404 Skąd: Słupsk
Wysłany: Pią Wrz 25, 2009 20:31
Najpierw musisz napisać pismo o tym że chcesz zrezygnować z ich oferty do ery i wysłać im je lub zanieść do salonu aby przefaksowali je. Po otrzymaniu pozytywnego rozpatrzenia prośby i zakończeniu trwania umowy w dniu jakim wyznaczy era idziesz poprostu do plusa i mówisz że chcesz przenieść numer z ery, oni to załatwią w ciągu 24h. I wtedy możesz korzystać już z Lalki Prusa, oj przepraszam Rarki Plusa .
_________________ Nokia 3310-> Siemens A50->SonyEricsson T230i->Samsung x200->Motorola V3->SonyEricsson K750i-> Samsung z370->Motorola Z8->Samsung U700->Samsung S7330-> Samsung U800-> S5230 Avila-> Samsung i550-> Samsung S7220/S7350-> Samsung Pixon-> Samsung Monte S5620/LG Bali-> LG Swift-> Samsung Wave S723-> Samsung Wave S8500-> Galaxy S
Telefon: Samsung Avila
Sieć GSM: MixPlus
Internet: Dolsat
Komunikator: GG Pomógł: 6 razy Wiek: 31 Dołączył: 16 Sie 2009 Posty: 139 Skąd: Bełchatów
Wysłany: Sob Wrz 26, 2009 11:31
Cytat:
Ile trzeba na to czekać? Czy mogę je już dzisiaj złożyć do Ery?
Nie wiem ile rozpatrują rozwiązanie umowy. Ja np. jak rezygnowałem z telewizji cyfrowej (CYFRY +) To czekałem 3 miesiące. To lepiej jak najszybciej złóż te papiery.
_________________ LG B2060->Se K510i->Nokia 3110c i Se T290i->Se W910i i Nokia 5200->Nokia 5130 i Samsung Avila
Telefon: Samsung Wave S8500
Sieć GSM: Plus
Internet: AgaNet
Komunikator: GG Pomógł: 197 razy Dołączył: 21 Sie 2007 Posty: 4404 Skąd: Słupsk
Wysłany: Sob Wrz 26, 2009 21:05
Cyfra ma w regulaminie zaznaczone że trzeba złożyć wniosek w okresie 3miesięcy przed zakończeniem umowy lub te trzy miesiące i tak będzie przedłużona.
U operatorów rozwiązanie umowy następuje po 30dniach od rozpatrzenia prośby.
Pismo musisz sam napisać.
Ujmij w tym jedynie iż chcesz zrezygnować z ich oferty oferty i tyle.
_________________ Nokia 3310-> Siemens A50->SonyEricsson T230i->Samsung x200->Motorola V3->SonyEricsson K750i-> Samsung z370->Motorola Z8->Samsung U700->Samsung S7330-> Samsung U800-> S5230 Avila-> Samsung i550-> Samsung S7220/S7350-> Samsung Pixon-> Samsung Monte S5620/LG Bali-> LG Swift-> Samsung Wave S723-> Samsung Wave S8500-> Galaxy S
U operatorów rozwiązanie umowy następuje po 30dniach od rozpatrzenia prośby.
Pismo musisz sam napisać.
Ujmij w tym jedynie iż chcesz zrezygnować z ich oferty oferty i tyle.
I później dać do salonu, żeby przefaksowali?
Czy w terminie 30 dni, moge podpisac nowa umowe?
----
Oczywiscie nagradzam plusami
Przed sekunda dostalem list od ery:
Witam,
Dziękuję za skierowaną korespondencję.
W odpowiedzi na Pana zapytanie, pragnę przypomnieć, że zgodnie z Regulaminem Świadczenia Usług telekomunikacyjnych celem rozwiązania umowy i przeniesienia numeru telefonu do innego Operatora, niezbędnym jest:
- uzyskanie od Operatora przejmującego numer telefonu, Zaświadczenia o technicznej możliwości przejęcie numeru telefonu;
- złożenie pisemnej dyspozycji o rozwiązaniu Umowy, zawierającej Pana dane adresowe, numer telefonu, hasło abonenckie i odręczny podpis zgodny z podpisem złożonym na Umowie wraz załączonym, aktualnym Zaświadczeniem o technicznej możliwości przejęcia numeru telefonu wydanym przez innego Operatora.
Pismo takie należy przesłać listem poleconym na adres:
Polska Telefonia Cyfrowa Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 181
02-222 Warszawa
lub złożyć w Salonie lub Sklepie Firmowym sieci Era z zachowaniem regulaminowego okresu wypowiedzenia.
Jedynie na takiej podstawie umowa może ulec rozwiązaniu.
Przeniesienie numeru do innego Operatora jest bezpłatne.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Strona korzysta z plików cookies. Zapoznaj się z: Polityka Prywatności i Cookies Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.