GSM, Telefony, Smartfony, Telekomunikacja, Internet - Forum Forum poświęcone tematyce GSM, urządzeniom mobilnym, internetowi, nowym technologiom oraz szeroko rozumianej telekomunikacji
Telefon: LG Shine
Sieć GSM: Era
Wiek: 55 Dołączył: 12 Wrz 2010 Posty: 2
Wysłany: Nie Wrz 12, 2010 17:58 ERA DOMOWA
Mam problem w odbieraniu rozmów z zagranicy(USA) gdyż nikt nie może do mnie się dodzwonić . Po stronie dzwoniącego jest albo sygnał zajętości lub komunikat o ponownym wyborze numeru. Ta sama osoba dzwoniąc pod inne numery stacjonarne (TP S.A. lub komórkowe (ERA) nie ma najmniejszych problemów. Zgłaszałem ten problem na BOA i tylko mi odpowiadają "Era.Sprawdziliśmy zgłoszony problem z polaczeniami miedzynarodowymi nie wykrywając błędu po stronie sieci.Rozmowca powinien zglosic problem do swojego operatora" i tak w kółko. W końcu udałem się do salonu ery i zmieniłem numer telefonu myśląc że to coś pomoże ale jak się okazało nic z tego jak nie można było się do mnie dodzwonić tak i dalej nie można...dziwne że z tych dwóch numerów telefonów do USA mogłem się dodzwonić ......może ktoś mi doradzi co robić lub ma taki sam problem ...pozdrawiam
Telefon: Samsung Wave S8500
Sieć GSM: Plus
Internet: AgaNet
Komunikator: GG Pomógł: 197 razy Dołączył: 21 Sie 2007 Posty: 4404 Skąd: Słupsk
Wysłany: Nie Wrz 12, 2010 19:25
Skoro ani zmiana numeru, ani zmiana telefonu nie pomogły to oczywistym jest, że nie po Twojej stronie jest problem.
O braku zasięgu mowy nie może być (chyba, że era domowa korzysta z nadajników GSM), ale jeśli Ty możesz dzwonić z tego telefonu to można to wykluczyć, a więc to wina rozmówcy.
_________________ Nokia 3310-> Siemens A50->SonyEricsson T230i->Samsung x200->Motorola V3->SonyEricsson K750i-> Samsung z370->Motorola Z8->Samsung U700->Samsung S7330-> Samsung U800-> S5230 Avila-> Samsung i550-> Samsung S7220/S7350-> Samsung Pixon-> Samsung Monte S5620/LG Bali-> LG Swift-> Samsung Wave S723-> Samsung Wave S8500-> Galaxy S
Przyczyn może być kilka,jedna z nich to sam telefon,ale jeśli to sprawdzałeś w takim razie szukamy dalej. Zgłosiłeś to w ogóle do swojego operatora? Może wina leży właśnie po ich stronie?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Strona korzysta z plików cookies. Zapoznaj się z: Polityka Prywatności i Cookies Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.