GSM, Telefony, Smartfony, Telekomunikacja, Internet - Forum Forum poświęcone tematyce GSM, urządzeniom mobilnym, internetowi, nowym technologiom oraz szeroko rozumianej telekomunikacji
Wysłany: Wto Lip 05, 2011 09:01 Mała firma, centrala czy inne rozwiązanie?
Witam
Na wstępie zaznaczam, ze jestem w temacie kompletnym laikiem.
W firmie mamy jeden numer telefonu, do którego podłączone jest 5 telefonów (ktoś dzwoni, odbiera obojętnie kto, potem ewentualnie przerzuca rozmowę na inny aparat).
Chcielibyśmy aby dzwoniący słyszeli zapowiedź głosową, w stylu "w takiej i takiej sprawie wcisnij 1", po czym łączy z odpowiednim telefonem.
Co musimy zrobić? Nie prowadzimy rozmów telefonicznych wewnatrz firmy, więc kupowanie jakiejś cantrali telefonicznej za ponad tysiąc złotych jest mało opłacalne.
Wiem, że np. orange wprowadziła taką usługę, gdzie wystarczy opłacić abonament aby skorzystać. Niestety mamy inną siec, czy jest jakieś prostsze wyjście niż wspomniana centrala?
Niestety jeśli chcesz mieć zpowiedź słowną to jest kilka rozwiązań, które i tak kończą się centralą. Najprostrze to EAR i do tego prosta centralka, drugi droższy to centralka z funkcją multi operatora (nie wystarczy ze zwykła zapowiedzią bo po zapowiedzi następuję przełączenie na z góry zadeklarowany numer bez możliwości wyboru) a Ty chcesz mieć taką możliwość. Trzecia możliwość to centrala z IVR (Interactive Voice Response) ale to już jest profesjonalny i drogi system. Nie poruszam tu możliwości telofonów DECT i SIP bo tam nie ma zapowiedzi. Jako laikowi jak sam się określiłeś powiem tylko, że za tysiąc złotych to ......... waciki sobie kup.
Witam, skorzystam z tego, że już istnieje tego typu temat...
Pracuję w średniej firmie, niedługo zmieniamy siedzibę i konieczne będzie założenie centrali telefonicznej. Też jestem laikiem i nie znam się na tym i chciałbym prosić o poradę - jakie rozwiązania i czy znacie jakieś sprawdzone firmy, które się tym zajmują? Będę wdzięczny za wszelkie informacje!
Są takie rozwiązania które pozwalają mieć zapowiedź głosową czyli nr. 1 to dział handlowy 2 księgowy itd. bez konieczności nabywania standardowych drogich central rozwiązanie to nazywa się wirtualna centralą abonencka
wirtualna centrala telefoniczna, u niektórych operatorów kupujesz numer, możliwość dzwonienia i dodatkowo poszczególne moduły np. IVR osobno, a u niektórych masz gotowe pakiety z większa ilością funkcji.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Strona korzysta z plików cookies. Zapoznaj się z: Polityka Prywatności i Cookies Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.