GSM, Telefony, Smartfony, Telekomunikacja, Internet - Forum Forum poświęcone tematyce GSM, urządzeniom mobilnym, internetowi, nowym technologiom oraz szeroko rozumianej telekomunikacji
Wysłany: Pią Gru 28, 2007 11:33 Nagrywanie rozmów przez operatora
Witam. Mam pytanie do fachowców. A mianowicie czy polega na prawdzie to iz operatorzy sieci komórkowych nagrywaja obligatoryjnie wszystkie rozmowy. Ostatnio ktos mi o tym mówił ze mozlwie jest odtworzenie rozmów np. sprzed miesiaca wiec pytam Was czy jest to mozliwe. Pozdrawiam.
Telefon: Samsung Wave S8500
Sieć GSM: Plus
Internet: AgaNet
Komunikator: GG Pomógł: 197 razy Dołączył: 21 Sie 2007 Posty: 4404 Skąd: Słupsk
Wysłany: Nie Sty 06, 2008 21:08
Fachowcem nie jestem ale nie wydaje mi się aby rozmowy były nagrywane.
Bo potrzeba na takie coś ogromne ilości pamięci, w co operatorzy raczej nie inwestowaliby tak dużych pieniędzy. Ale słyszałem że w jakiś sposób wyłapywane są słowa dotyczące terroryzmu i taka rozmowa jest zapisywana. Ale niewiem ile w tym prawdy. Może ktoś wie coś więcej o tym.
Zresztą po co byłaby im twoja rozmowa? Operatorom zależy tylko na tym żebyś jak najwięcej dzwonił bo z tego tylko mają kase.
_________________ Nokia 3310-> Siemens A50->SonyEricsson T230i->Samsung x200->Motorola V3->SonyEricsson K750i-> Samsung z370->Motorola Z8->Samsung U700->Samsung S7330-> Samsung U800-> S5230 Avila-> Samsung i550-> Samsung S7220/S7350-> Samsung Pixon-> Samsung Monte S5620/LG Bali-> LG Swift-> Samsung Wave S723-> Samsung Wave S8500-> Galaxy S
Zgodnie z prawem i zasadami etyki nagrywanie rozmów telekomunikacyjnych możliwe jest po wyrażeniu zgody przez jej uczestników. Często firmy call center prowadzą takie zapiski między innymi dla celów kontroli pracowników o czym muszą poinformować rozmówcę.
Telefon: Samsung
Sieć GSM: Play
Dołączył: 30 Lip 2013 Posty: 5
Wysłany: Wto Lip 30, 2013 12:05
Nie sądzę żeby operatorzy nagrywali prywatne rozmowy. Co wtedy z prawem do prywatności? Narażaliby się wtedy na ogromne koszty przy wypłacie odszkodowań w przypadku wytoczonych im procesów sądowych.
Oczywiście rozmowy z call center wielu firm są nagrywane, ale tutaj rozmówca jest informowany o tym fakcie i może się rozłączyć, ale to inna sytuacja.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Strona korzysta z plików cookies. Zapoznaj się z: Polityka Prywatności i Cookies Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.