GSM, Telefony, Smartfony, Telekomunikacja, Internet - Forum Forum poświęcone tematyce GSM, urządzeniom mobilnym, internetowi, nowym technologiom oraz szeroko rozumianej telekomunikacji
Telefon: samsung
Dołączyła: 13 Mar 2010 Posty: 970
Wysłany: Sob Gru 17, 2016 13:52 Jak w 6 prostych krokach przenieść numer do Mobile Vikings?
Od wielu z Was dostajemy pytania, w jaki sposób przenieść swój numer do Mobile Vikings. Cieszy nas fakt, że społeczność Vikingów stale się powiększa. Dziś chcemy przybliżyć Wam, jak w kilku prostych krokach dokonać takiego transferu. Internetowy wniosek, bezpłatny kurier i wszystkie formalności z dotychczasowym operatorem po naszej stronie – to sprawi, że przeniesienie numeru okaże się dla Was proste, szybkie i wygodne.
➡ Najpierw karta
Na początku powinniście zamówić kartę, która umożliwia Wam przeniesienie numeru. W tym celu wejdźcie na stronę internetową Mobile Vikings i w zakładce „Zostań Vikingiem” zaznaczcie opcję „przenoszę numer”. Wybierzcie również ofertę, która najbardziej Was interesuje.
W tym momencie wybieracie pierwsze doładowanie, które będzie dostępne od momentu aktywacji Waszej karty przez okres 14 lub 31 dni (w zależności od wybranej taryfy). W przypadku każdego kolejnego zasilenia konta możecie dowolnie modyfikować opcje doładowania i tak naprawdę co miesiąc korzystać z innej taryfy. Pierwszy wybór do niczego Was nie zobowiązuje.
➡ Dane kontaktowe
Kolejny krok polega na uzupełnieniu danych kontaktowych. To ważne, aby były zgodne z tymi, które są przypisane do Waszego numeru w systemie Waszego aktualnego operatora. Jeśli macie telefony na kartę, upewnijcie się, że zarejestrowaliście numer – w sieci, z której dotychczas korzystaliście.
Co będzie Wam potrzebne? W przypadku przeniesienia numeru na osobę fizyczną wpisujemy imię, nazwisko, PESEL, nazwę obecnego operatora i aktualny numer telefonu (MSISDN). Jeżeli planujecie przenieść numer zarejestrowany na działalność gospodarczą, potrzebujecie uzupełnić w formularzu dane dotyczące nazwy firmy, NIP, REGON, numer KRS, nazwę obecnego operatora oraz oczywiście aktualny numer telefonu.
➡ Wysyłka karty
Teraz czas na podanie adresu, pod jaki ma zostać wysłana karta. Wybieracie też jej rodzaj: micro lub nano. W wersji micro jest to karta standard 3 w 1 (micro, macro, nano), pasująca także do tabletów.
➡ Data przeniesienia numeru
Aby dopełnić formalności, ustalcie jeszcze, na jaki dzień ma przypadać przeniesienie numeru. Jeśli macie telefon na abonament, możecie wybrać spośród trzech opcji:
konkretny dzień;
koniec okresu wypowiedzenia – termin zostaje wyznaczony przez aktualnego operatora na koniec najbliższego pełnego okresu rozliczeniowego;
na koniec umowy – obecny operator wyznacza termin na koniec czasu trwania umowy lub na koniec pierwszego cyklu rozliczeniowego po upływie okresu obowiązywania umowy. Jeśli wybieracie tę opcję , wniosek o przeniesienie może zostać przesłany do aktualnego operatora nie wcześniej niż 120 dni przed końcem umowy. W przeciwnym razie wniosek zostanie odrzucony.
Pamiętajcie jednak, że w przypadku, gdy Wasza umowa z operatorem jeszcze trwa, a nie zachowacie ustalonego okresu wypowiedzenia, ma on prawo naliczyć karę umowną – zarówno w przypadku telefonów na kartę, jak i na abonament.
Jeśli korzystacie z karty prepaid i chcecie przenieść do nas swój numer, możecie wybrać:
najszybszą możliwą datę – wtedy numer zostanie przeniesiony w ciągu jednego dnia roboczego od momentu otrzymania przez nas dokumentów od kuriera;
konkretną datę, gdy np. mamy na koncie jeszcze dużo środków i nie chcemy ich stracić.
➡ Płatność
Teraz możecie dokonać opłaty za wybrane przez Was pierwsze doładowanie. Środki na karcie będą dostępne od dnia, kiedy Wasz numer w Mobile Vikings zostanie aktywowany.
➡ Odebranie karty
Kurier dostarczy do Was nową kartę oraz dokumenty. Przygotujcie koniecznie dowód tożsamości – jest konieczny do weryfikacji danych zawartych w oświadczeniu, a jednocześnie niezbędnych do rejestracji numeru. Dokumenty powinny zostać podpisane w obecności kuriera. Jego zadaniem jest dostarczenie do nas zarówno Waszych formularzy, jak i oświadczeń o poprawności danych.
W przypadku przenoszenia numeru za kuriera nie musicie płacić, a podczas jego wizyty od razu zarejestrujecie numer.
To wszystko, co powinniście zrobić, jeśli chcecie przenieść swój numer do Mobile Vikings. Dalsze działania leżą po naszej stronie. Kiedy otrzymamy Wasze dokumenty, przesyłamy wniosek do obecnego operatora. W zależności od Waszego wyboru, zaakceptuje on zaproponowany przez Was bądź wyznaczy inny termin przeniesienia numeru. Pozostaje Wam tylko czekać na wiadomość od nas – zostaniecie poinformowani o postępach drogą mailową. Od momentu otrzymania przez nas dokumentów, proces ten trwa zazwyczaj jeden lub dwa dni robocze.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
Strona korzysta z plików cookies. Zapoznaj się z: Polityka Prywatności i Cookies Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.