GSM, Telefony, Smartfony, Telekomunikacja, Internet - Forum Forum poświęcone tematyce GSM, urządzeniom mobilnym, internetowi, nowym technologiom oraz szeroko rozumianej telekomunikacji
Jeśli ktoś zamierza podpisać umowę z Netią korzystając z kabli TPSA to zdecydowanie odradzam.
Netia kompletnie nie radzi sobie z zarządzaniem technicznymi problemami - jedyne co potrafi, to obwiniać TPSA, że nie reaguje na ich zgłoszenia.
Przeszedłem z Neotrady do Netii w lutym tego roku i przez ten okres miałem więcej przestojów i problemów z łączem niż z Neostradą od początku jej uruchomienia. Na TPSA narzekałem, ale teraz odświeżyłem wszystkie możliwe przekleństwa. Widać, że połączenie kable TPSA i Netia jako ISP się nie sprawdza.
Może TPSA "specjalnie" traktuje takich niewiernych jak ja, a może po prostu Netia nie ma żadnych środków perswazji na TPSA w sytuacjach problemowych.
Można rozwiązać umowę z Netią dopiero po min. 30 dniowym okresie braku usługi. W przeciwnym razie kary, bo mam umowę terminową.
Ja mam problemy już 2 tygodnie, cierpliwie i pokornie czekam, potem wracam do TPSA.
Telefon: Sony Xperia Z1 Compact
Sieć GSM: Heyah
Internet: Neostrada
Komunikator: GG Pomógł: 132 razy Wiek: 32 Dołączył: 15 Mar 2007 Posty: 2321 Skąd: Wilków
Wysłany: Pon Paź 29, 2007 18:01
Myślę, że TP specjalnie utrudnia połączenia aby pokazać, że nie warto było przechodzić do inny sieci. Taka sytuacja będzie trwać dopóki TP będzie miało większość rynku. A Prawdopodobnie będzie to długi okres no bo ludzie nie zmieniają raczej szybko upodobań.
Pozdro
_________________ Nokia 6100->Sony Ericsson K300i->Motorola e770v->Sony Ericsson K800i->Nokia E51-> Nokia 5530-> LG GT540 Swift-> HTC 7 Trophy-> Samsung Galaxy S-> LG L9-> OnePlus One-> Sony Xperia Z1 Compact
tia, niestety....tepsa ma do zaplacenia ogromne kary, wlasnie za taka praktyke netii. a jak sie zobacy wyroki UKE ad ostatniego roku, to kar dla tp jest ogromna wiekszosc a netia nie ma zadnej. netia jest bogu ducha winna, niestety...taki jest nasz rynek, ze firma nie moze normalnie sobie zyc bez problemow, bo byly monopolista od korytka sie oderwac nie zamierza.
to nie jest do końca tak...
Na samym poczatku gdy mozliwe było przejście z TP do Netii i wtedy Netia załatwiała wszelkie formalności, pojawił się następujący problem. Netia zadeklarowała że będzie im potrzebna konkretna ilość portów jakie należy zarezerwowac dla ich Klientów, w rzeczywistości okazło się że źle obliczyła prawdopodobieństwo co do ilości chętnych na przejście z TP do Netii. TP wywiązała się z umowy i dała tyle portów na ile się zobligowała. To że Netia wystawiła prawie połowę więcej zleceń to już jej problem.
Jeśli chodzi o uszkodzenia to w Netii obowiązku jest sprawdzić/pomierzyć/przeanalizować co może być przyczyną uszkodzenia i wtedy brac się za robotę. Często zdarza się tak, że wysyła zlecenia z byle pierdołami i wtedy minterzy się nie wyrabiają. Jeśli okaże się że po stronie TP (okablowanie) jest oki wtedy Netia ma obowiązek sprawdzić swoje urzadzenia czeo często nie czyni. Koło się zamyka. Gdyby Netia od razu analizowała uszkodzenia czas awarii uległby znacznemu sróceniu i szybciej można by było wyeliminować aktyczna usterkę.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Strona korzysta z plików cookies. Zapoznaj się z: Polityka Prywatności i Cookies Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.