GSM, Telefony, Smartfony, Telekomunikacja, Internet - Forum Strona Główna GSM, Telefony, Smartfony, Telekomunikacja, Internet - Forum
Forum poświęcone tematyce GSM, urządzeniom mobilnym, internetowi, nowym technologiom oraz szeroko rozumianej telekomunikacji

FAQFAQ - PIERWSZA POMOC!!  regulaminREGULAMIN  SzukajSZUKAJ
 UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: pomoc

Pomoc!!
Autor Wiadomość
szymon_bartoszyce
Nowy(a) na forum


Dołączył: 18 Kwi 2006
Posty: 1
  Wysłany: Wto Kwi 18, 2006 17:06   Pomoc!!

Witam mam małe pytanko.

Mam w Firmie Dwa Tel. Stacjonarne to znaczy dwie linie. I jest problem bo od VII 2004r do I 2006r nie dostawałem Rachunków na jeden z tych telefonów aż teraz TP przysłało mi Rachunek i To Kolosalny dzwoniłem na Błękitną linie (9393) jak mi nie przyszedł po pierwszym miesiącu Rachunek i Pani która odebrała powiedziała ze kwota z dwóch tel. będzie doliczana w jednym rachunku to dałem sobie spokój i płaciłem tamte rachunki co przychodziły na jeden tel. aż tu w Styczniu przyszedł mi rachunek za 17 miesięcy za ten drugi tel. i dzwoniłem do TP i pani powiedziałem co i jak a ona powiedziała ze musze to zapłacić i mam takie pytanko do was:

Czy musze zapłacić abonament w całości czy jego część ??

Czekam na Rady

Pozdrawiam
 
     
Erkaser 
Bywa na forum


Wiek: 48
Dołączył: 28 Sie 2005
Posty: 30
Skąd: Warszawa
Wysłany: Wto Kwi 18, 2006 17:49   

nie rozumiem pytania...?
jesli tyle dzwoniles to nie powinienes sie dziwic..

jesli sa odsetki karne...to powinni CI udowodnic ze nie placiles i ze wysylali rachunki...jesli nie wysali..placisz tylko za rozmowy.....

moj kumpel mial podobna sytuacje...tylko ze on zapisywal sobie numery spraw, ktore zakladal na bletkitnej...(u niego Pani podawala ze taki numer nie istnieje ;..po 2 latach Pani powiedziala ze numer nalezy do innje firmy....)....koniec koncow..zrezygnowal z numeru...a oni to przyjeli...wiec luz....
walcz z balaganem...i nie wierz blekitnej linii...tylko faxy i listy...

pozdr,
E.
 
     
Gość

Wysłany: Wto Kwi 18, 2006 17:51   

to nie moja wina tylko ich to on mi nie przesyłali rachunków przez prawie dwa lata i wogule z tel. nie korzystałem
to wiec ty chyba nie rzozumiales pytania :)
 
     
Erkaser 
Bywa na forum


Wiek: 48
Dołączył: 28 Sie 2005
Posty: 30
Skąd: Warszawa
Wysłany: Wto Kwi 18, 2006 18:29   

to skad duzy rachunek?
 
     
Gość

Wysłany: Wto Kwi 18, 2006 19:34   

abonament przez 17 miesiecy i pare złotych nadzwonione :) no to jaki miał niby rachune przyjsc co ??
 
     
Erkaser 
Bywa na forum


Wiek: 48
Dołączył: 28 Sie 2005
Posty: 30
Skąd: Warszawa
Wysłany: Pią Kwi 21, 2006 06:12   

no to widze ze to nie jest problem ze TPSA cos zawinilo...tylko TObie sie nie chce palcic rachunku..no coz :)
 
     
PICIA 
Bywa na forum


Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 32
Skąd: Kraków
Wysłany: Nie Kwi 30, 2006 08:48   re

jako pracownik 9393...sadze ze i uważam ze wszystkiego nam nie napisałeś :?:
ps
zaplacisz wszystko-jesli to wina tpsa to nie bedzie odsetek

dziwi mnie to natomiast ze prowadząc Firme dopusciłes do tego ze wczesniej nie interweniowałes odnosnie płatnosci

jakbym znal nr tel to bym sprawdził jak faktycznie jest
 
     
mirabelka
Nowy(a) na forum


Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 2
Wysłany: Czw Mar 15, 2007 21:38   

Ja dostałam rachunek tel z TP i była na nim rozmowa miedzyynarodowa do Tajlandii, ktora trwała 2h50min :shock: Nikt z domownikow nie dzwonil napewno! I nikt obcy rowniez nie mial dostepu do naszego telefonu. Zozylismy reklamacje, był nawet pan który sprawdzał czy ktoś nam sie nie podpiął pod tel i wyszło ,że nie. TP przysłało odmowe reklamacji. Nikt nawet nie chce sprawdzic czy taki numer wogole istnieje i niekogo nie dziwi jedno polaczenie trwajace prawie 3h. Tego dnia były te huragany i np nie mielismy 2 dni pradu. Ktos nam powiedział ,że mogło dojsc do zawieszenia systemu ale jak to udowodnic??? Co mamz robić? W odmowie napisali ,że dalej można juz tylko droga sadowa.
 
     
MaciaSS 
Aktywnie działa na forum



Pomógł: 74 razy
Wiek: 41
Dołączył: 30 Gru 2006
Posty: 1098
Skąd: Wrocław
Wysłany: Czw Mar 15, 2007 22:31   

Wiatam serdecznie,
Nie martw się :smile: ogólnie sytuacja masakryczna :sad: ale myślę, że spokojnie nawet drogą sądową warto walczyć o swoje.
Pozdrawiam :cool:
 
 
     
pepi 
Lubi porozmawiać na forum
użytkownik nieaktywny


Wiek: 54
Dołączyła: 22 Lut 2007
Posty: 278
Wysłany: Czw Mar 15, 2007 23:22   

Nie pierwsza i nie ostatnia szopka. TP ma już tyle spraw sądowych tytułem podobnych zdarzeń, że kolejne nie zrobi na nich wrażenia. Ale o swoje walczyć trzeba ;-)
_________________
Użytkownik nieaktywny.
 
     
infrared
Bywa na forum


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 08 Lis 2006
Posty: 25
Wysłany: Pią Mar 16, 2007 16:12   

mirabelka napisał/a:
Ja dostałam rachunek tel z TP i była na nim rozmowa miedzyynarodowa do Tajlandii, ktora trwała 2h50min :shock: Nikt z domownikow nie dzwonil napewno! I nikt obcy rowniez nie mial dostepu do naszego telefonu. Zozylismy reklamacje, był nawet pan który sprawdzał czy ktoś nam sie nie podpiął pod tel i wyszło ,że nie. TP przysłało odmowe reklamacji. Nikt nawet nie chce sprawdzic czy taki numer wogole istnieje i niekogo nie dziwi jedno polaczenie trwajace prawie 3h. Tego dnia były te huragany i np nie mielismy 2 dni pradu. Ktos nam powiedział ,że mogło dojsc do zawieszenia systemu ale jak to udowodnic??? Co mamz robić? W odmowie napisali ,że dalej można juz tylko droga sadowa.


Dziwi mnie jedna rzecz naprawdę; rozumiem Ze TP jest odpowiedzialna za wszelkie zło, ale jakie są podstawy do uznania reklamacji, skoro był pracownik techniczny i na linii nie było podłaczenia, a połaczenie zostało zbilingowane? i tylko to jedno połączenie miało być nieprawidłowe? przepraszam ale twierdzenie ze z telefonu nie były wykonywane dane połaczenia doprowadzilyby do tego, że byłyby uznawane kazde reklamacje w tej sprawie. I nie ma nic dziwnego w połaczeniu trwajacym 3 godziny - zwłaszcza jezeli było to połączenie z zagranica i ktos chciał sie "wygadac". podczas swojej przygody z BL mialam do czynienia z wieloma takimi przypadkami, w których ludzie zarzekali sie, ze nikt takiego polaczenia nie wykonywał, a potem okazalo sie za to sąsiadka czy ktokolwiek inny. Z drugiej strony polaczenie tez nie musiało byc takie długie, ktoś mógł np nie odłozyc słuchawki bład na linii itp. Kolejna przyczyną moze byc polaczenie modemowe i przekierowanie z tym zwiazane.
A po negatywnie rozpatrzonej reklamacji nie trzeba koniecznie isc do sądu . Mozna np złozyc skarge na taka decyzje - nie jest tu konieczny nawet kontakt z BL, można ją wysłac poczta badz przefaxowac. No i jest jeszcze rzecznik praw konsumenta.
Pozdrawiam
 
 
     
mirabelka
Nowy(a) na forum


Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 2
Wysłany: Sob Mar 17, 2007 07:09   

No ale własnie chodzi o to ,że naprawde my nie dzwoniliśmy, ani żadna sasiadka ani nikt!! Najbardziej prawdopodobne jest to zawieszenie systemu u nich ale jak im to udowodnic??
Wzięliśmy biling i tego dnia bylo dzwoniona na bezplatna linie do zakladu energetycznego. Po za tym, mamy tel jakies 10 lat i nigdy nie dzwinilismy za granice, tym bardziej do tajlandi, wiec chyba troche powinni znac swoich abonentow :roll:
 
     
Ciekawe artykuły znalezione w sieci




Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group





Forum WędkarskieWędkarstwo

Strona korzysta z plików cookies. Zapoznaj się z: Polityka Prywatności i Cookies Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
mapa strony
Strona wygenerowana w 0,01 sekundy. Zapytań do SQL: 11

Nasz Portal:


halohalo.pl - to co najciekawsze w telekomunikacji


Polecamy:







Po godzinach:


Kredyty, Karty, Konta - najlepsze oferty!



Dodaj link, reklamę >>