GSM, Telefony, Smartfony, Telekomunikacja, Internet - Forum Forum poświęcone tematyce GSM, urządzeniom mobilnym, internetowi, nowym technologiom oraz szeroko rozumianej telekomunikacji
Witam,
Oddałem 3 miesięczny telefon do naprawy. Od momentu zostawienia telefonu w salonie Vobis Mobile (gdzie go kupiłem) minęło już 28 dni kalendarzowych. Po 14 dniach dostałem listem poleconym lakoniczną informację, że naprawa się przedłuży. Kilka razy byłem w salonie Vobis Mobile z zapytaniem czy telefon jest już gotowy do odbioru lecz nikt nie potrafił udzielić mi konkretnej informacji.
Czy mam prawo żądać nowego telefonu ?
Czy mogę złożyć skargę do UOKiK ?
Jeśli tak to na Nokia Poland czy Vobis Mobile ?
Co mam zrobić ? Proszę o pomoc...
Pozdrawiam
Telefon: Sony Xperia Z1 Compact
Sieć GSM: Heyah
Internet: Neostrada
Komunikator: GG Pomógł: 132 razy Wiek: 32 Dołączył: 15 Mar 2007 Posty: 2321 Skąd: Wilków
Wysłany: Śro Wrz 10, 2008 20:47
Możesz zarządzać wymiany na nowy, albo zwrót pieniędzy. Najlepiej będzie jak sprawdzisz co mówi o takich przypadkach gwarancja telefonu.
_________________ Nokia 6100->Sony Ericsson K300i->Motorola e770v->Sony Ericsson K800i->Nokia E51-> Nokia 5530-> LG GT540 Swift-> HTC 7 Trophy-> Samsung Galaxy S-> LG L9-> OnePlus One-> Sony Xperia Z1 Compact
Telefon: Samsung Wave S8500
Sieć GSM: Plus
Internet: AgaNet
Komunikator: GG Pomógł: 197 razy Dołączył: 21 Sie 2007 Posty: 4404 Skąd: Słupsk
Wysłany: Czw Wrz 11, 2008 00:26
Druga część wypowiedzi darkgee, chyba jest najbardziej odpowiednia. Najpierw sprawdź co mówi na ten temat gwarancja udzielona na ten telefon i będzie wszystko jasne.
Pozdrawiam
_________________ Nokia 3310-> Siemens A50->SonyEricsson T230i->Samsung x200->Motorola V3->SonyEricsson K750i-> Samsung z370->Motorola Z8->Samsung U700->Samsung S7330-> Samsung U800-> S5230 Avila-> Samsung i550-> Samsung S7220/S7350-> Samsung Pixon-> Samsung Monte S5620/LG Bali-> LG Swift-> Samsung Wave S723-> Samsung Wave S8500-> Galaxy S
Wysłałem pytanie do serwisu co z moim telefonem i uzyskałem odpowiedź:
Uprzejmie informuję, iż przedmiotowy telefon na moment obecny znajduje się w trakcie naprawy interfejsu użytkownika. Po naprawie zostanie przekazany na testy sprawdzające poprawność jego działania, po czym niezwłocznie zostanie odesłany.
Witam serdecznie,
Zadzwoń tam lub zrób zadymę w Vobisie, że nie wywiązują się z gwarantowanego terminu naprawy i że żądasz zwrotu gotówki. Poprostu nie chcesz już tego telefonu..ma Ci służyć do pracy, a nie leżeć bezmyślnie w serwisie i czekać Bóg wie na co..nic się nie czaj..ostro, krótko i za mordę..
Pozdrawiam
Telefon: Samsung i900 Omnia, Omnia HD
Sieć GSM: Orange Pomogła: 5 razy Wiek: 35 Dołączyła: 10 Maj 2008 Posty: 169 Skąd: Nakło nad Notecią
Wysłany: Pią Wrz 26, 2008 15:39
Xander99, i co w końcu zadziałałeś w tej sprawie? Moja siostra kupiła telefon i okazał się felerny. Naprawa się ciągnęła i tata poszedł do Media Markt. Chciał zwrotu kasy, opierali się, ale on powiedział im wprost, że to " nie dla idiotów" i zagroził, że się tym zajmie inaczej (policjant). Chyba się wystraszyli i sprawa została załatwiona. Dostała nowy
_________________ Samsung Omnia + Samsung Omnia HD i gitara gra
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Strona korzysta z plików cookies. Zapoznaj się z: Polityka Prywatności i Cookies Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.