GSM, Telefony, Smartfony, Telekomunikacja, Internet - Forum Strona Główna GSM, Telefony, Smartfony, Telekomunikacja, Internet - Forum
Forum poświęcone tematyce GSM, urządzeniom mobilnym, internetowi, nowym technologiom oraz szeroko rozumianej telekomunikacji

FAQFAQ - PIERWSZA POMOC!!  regulaminREGULAMIN  SzukajSZUKAJ
 UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: samsung, uruchamia, usluge, wsparcia, zdalnego

Samsung uruchamia Usługę Zdalnego Wsparcia
Autor Wiadomość
halohalo 
Administrator


Telefon: Nokia 6120 Classic
Sieć GSM: PlusGSM
Internet: Play na kartę
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 09 Lut 2005
Posty: 972
Wysłany: Sob Paź 24, 2015 06:21   Samsung uruchamia Usługę Zdalnego Wsparcia




Firma Samsung uruchomiła Usługę Zdalnego Wsparcia, która stanowi prosty, szybki i bezpieczny sposób na uzyskanie pomocy związanej z telewizorami Samsung oraz smartfonami i tabletami korzystającymi z systemu Android™.

Usługa Zdalnego Wsparcia zapewnia bezpośrednią pomoc eksperta Samsung w diagnostyce urządzenia, aktualizacji oprogramowania czy wykonaniu kopii zapasowych. W przypadku telewizorów Samsung Smart TV Zdalne Wsparcie obejmuje między innymi doradztwo w zakresie dostosowania ustawień telewizora (obraz, dźwięk, itp.), przywrócenia ustawień fabrycznych czy optymalizacji funkcjonalności Smart Hub. Usługa Zdalnego Wsparcia to także wygodne rozwiązanie dla posiadaczy urządzeń mobilnych z systemem Android™. Diagnostyka obejmuje takie zagadnienia jak przesyłanie danych, wykonanie kopii zapasowej i jej przywrócenie, sprawdzenie aktualizacji oprogramowania czy konfiguracja konta (np. Samsung czy Google™). Konsultant Samsung może również udzielić porad dotyczących nowych funkcji urządzenia. Co ważne, określone ustawienia użytkownika są zapisywane na serwerach Samsung, po to aby w razie konieczności mogły zostać później przywrócone.

Jak to działa?

W przypadku problemu z telewizorem wystarczy skontaktować się z konsultantem i przejść do sekcji „Wsparcie” w menu telewizora, a następnie wybrać opcję „Zdalne Wsparcie” i podać przez telefon kod PIN, który pojawi się na ekranie. Ekspert nawiąże kontakt z telewizorem i rozwiąże problem. Dla telefonów Samsung przygotował specjalną aplikację do udzielania wsparcia technicznego – Smart Tutor. Można ją pobrać z serwisu SAMSUNG Apps (lub Sklepu Play) i zainstalować na urządzeniu z systemem Android™. Następnie należy skontaktować się z Centrum Obsługi Klienta Samsung i wprowadzić 6-znakowy kod otrzymany od eksperta technicznego, by przeprowadził on szczegółową diagnozę telefonu i zoptymalizował jego wydajność.

Więcej informacji na temat Usługi Zdalnego Wsparcia można znaleźć na stronie: http://www.samsung.com/pl...ort/index.html.

https://samsungmedia.pl/pr/302871/samsung-uruchamia-usluge-zdalnego-wsparcia
_________________

 
     
Ciekawe artykuły znalezione w sieci




Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group





Forum WędkarskieWędkarstwo

Strona korzysta z plików cookies. Zapoznaj się z: Polityka Prywatności i Cookies Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
mapa strony
Strona wygenerowana w 0,01 sekundy. Zapytań do SQL: 7

Nasz Portal:


halohalo.pl - to co najciekawsze w telekomunikacji


Polecamy:







Po godzinach:


Kredyty, Karty, Konta - najlepsze oferty!



Dodaj link, reklamę >>