GSM, Telefony, Smartfony, Telekomunikacja, Internet - Forum Forum poświęcone tematyce GSM, urządzeniom mobilnym, internetowi, nowym technologiom oraz szeroko rozumianej telekomunikacji
Wysłany: Śro Lip 25, 2007 18:35 Telefon do 150 zł...
Chciałbym kupić dobry telefon do 150 zł (używany lub nowy) Najchętniej jakąś Nokie, ale niekoniecznie. Obecnie mam Nokię 3310, więc mile widziane komentarze czy opłaca sie wymieniać telefon mając taki budżet.
Telefon ma mieć: dobrze trzymającą baterię, wygodną klawiaturę, polski słownik i pozostałe podstawowe funkcje no i oczywiście ma być trwały (czyt. ma się nie psuć )
Mile widziane: możliwość podłączenia telefonu do komputera (nie mam na myśli IrDy, ale jakiś kabelek - jak palnąłem jakieś głupstwo to mi wybaczcie i mnie poprawcie bo nie znam się na tym), dzwonki polifoniczne, organizer...
Co Wy na to...
_________________ Szanuj zdrowie należycie bo jak umrzesz stracisz życie
Tak jak mówi kiler_16_1991, zdecydowanie T610, w nim masz baterię która spokojnie powinna trzymać 5 dni, aparat, port podczerwieni i Bluetooth.
W dodatku jest według mnie najładniejszy z tych które wymienił kolega, przynajmniej mi się podoba. Aczkolwiek w grę wchodzi też Motorola C650 albo C651 (różnią się tylko oprogramowaniem), w przeciwieństwie do T610 nie ma Bluetootha ani portu podczerwieni, za to lepiej się pisze wiadomości. Nie polecam nic z marki Siemens bo sa dosyć awaryjne.
Jeśli natomiast koniecznie chciałbyś Nokię to weź 6030, używane powinny być w tej cenie na Allegro.
_________________ Alcatel OT 311 -> Motorola C651 -> Motorola V980 -> BenQ-Siemens C81 (mam do dziś) -> Motorola E398@E1 -> Sony Ericsson K800i@K810i (zakupu żałowałem) -> Motorola E398@E1 -> Nokia N73
Wniosek? Żaden z tych telefonów nie dorasta do pięt Motoroli E398.
Za tą cenę mógłbyś kupić takie telefony jak np. :